آیفون ۵ رکورد فروش تمام‌ آیفون‌های قبلی را در دوره پیش‌فروش شکست و مردم استقبال بسیار خوبی از این تلفن کردند. اما براساس گزارش MacRumors بیش از ۱۲۶۰ کاربر بابت ساییده شدن و آسیب دیدن سریع بدنه آیفون خود شکایت کرده‌اند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،وقتی فلیپ شیلر بر روی سن آمد و در کنفرانس معرفی آیفون ۵ شروع به صحبت در مورد طراحی سخت‌افزاری آیفون ۵ کرد، از بدنه آلومینومی مقاوم و طراحی خاص این شرکت برای استحکام بخشیدن به آن سخن گفت. اما شواهد نشان می‌دهد که بدنه آیفون ۵ آنطور که باید و شاید مستحکم و مقاوم نیست و خریدارن آن گزارش‌های متعددی مبنی خط و خش برداشتن سریع بدنه آیفون ۵ اعلام کرده‌اند.



آیفون ۵ رکورد فروش تمام‌ آیفون‌های قبلی را در دوره پیش‌فروش شکست و مردم استقبال بسیار خوبی از این تلفن کردند. اما براساس گزارش MacRumors بیش از ۱۲۶۰ کاربر بابت ساییده شدن و آسیب دیدن سریع بدنه آیفون خود شکایت کرده‌اند. All Things D معتقد است که کیس آیفون ۵ از جنس آلومینویم انودیزه شده است و هرچند سبک‌تر از فلز بکار رفته در آیفون 4 و 4S می‌باشد اما به نظر نرم‌تر و آسیپ‌پذیرتر است.



به گزارش فارنت، پیش از این، کاربران مختلف شکایات مشابه‌ای را در مورد تلفن One X اچ‌تی‌سی اعلام کرده‌ بودند. هرچند تعداد شکایت از این بابت بسیار زیاد است اما اپل هنوز هیچ نظری در این باره اعلام نکرده است و هنوز مشخص نیست که مشتریانی که این اتفاق برای آیفون‌شان افتاده می‌توانند تلفن خود را از طریق گارانتی تعویض کنند یا خیر.

شاید در کشورهای دیگر با توجه به قوانین قرص محکم زمانت نامه و گارانتی، خریداران پس از خرید این گوشی بتوانند مشکل خود را رفع و پول خود را پس بگیرند. اما قطعا در ایران چنین خبری نیست. باتوجه به قیمت سرسام اور آیفون5 در ایران (حدود 5 میلیون) وجود چینن مشکلی در این گوشی بسیار مهم و قابل تامل است. پس پول خود را دور نریزید!
برچسب ها: سیب ، آیفون ، قیمت ، خراش ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۱
اتفاقا خيليم باحاله.هر كيم از اين گوشيا داشته باشه اخره كلاسه
Iran (Islamic Republic of)
kian
۲۱:۲۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۱
به خدا اگه یک ملیارد هم داشتم عمرا پولم رو خرج اپل با سرویس های مضخرفی مثلitunes نمیکردم.
Iran (Islamic Republic of)
kian
۲۱:۲۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۱
به خدا اگه یک ملیارد هم داشتم عمرا پولم رو خرج اپل با سرویس های مضخرفی مثلitunes نمیکردم.
آخرین اخبار