سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت : بازي سختي با پرسپوليس انجام داديم زیرا این تیم یکی از تیم های بزرگ و محبوب ایران است ،خوشحالم از این که توانستیم در دربی بزرگ ایران پیروز شویم

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران زلاتكو كرانچار در نشست خبري پس از بازي دو تيم‌ سپاهان و پرسپوليس افزود:  بازي سختي با پرسپوليس انجام داديم  زیرا این تیم یکی از تیم های بزرگ و محبوب ایران است اما ما از قبل اين تيم را آناليز كرده بوديم و از بازی حریف شناخت داشتیم.

 وي در ادامه گفت: خوشحالم از این که توانستیم در دربی بزرگ ایران پیروز شویم در این بازی بازیکنان ما با پاسكاري زیاد موقعیت های گلزنی فراوانی ایجاد کردند ما از همان ابتدا کنترل بازی را در اختیار داشتیم و موقعیت های زیادی برای گلزنی به دست آوردیم. پرسپولیس آمده بود که بازی را از ابتدا در دست بگیرد ولی نتوانست؛ حتی در بین دو نیمه و در رختکن به بازیکنان گفتم روی حریف فشار بدنی وارد کنید و بازی درگیرانه انجام دهید و چنین کاری را کردیم و موفق شدیم. 

سرمربی سپاهان خاطرنشان كرد: در تمام دقایق بازي برتر از حریف بودیم و  از نظر کارهای تاکتیکی و فنی بسیار عالی بودیم زیرا در اردویی که در ترکیه برگزار کردیم روی این موضوع بسیار کار کردیم.

کرانچار در مورد جواهیر سوکای افزود: سوكاي  هر زمانیکه از اواسط نيمه دوم به ميدان مي‌آيد، كارآيي بسيار خوبی دارد؛ از او بسيار راضي هستيم و خود وی نیز از اين روند بسيار راضي است.

سرمربي سپاهان در پاسخ به اين سوال كه چرا كي‌روش بازيكنان بيشتري از سپاهان به تیم ملی دعوت نمي‌كند، گفت: واقعا تعجب برانگیز است که چرا این بازیکنان با کیفیت به تیم ملی دعوت نمی شوند شاید نظر کی روش چیز دیگری است زیرا او باید در مورد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی تصمیم بگیرد.

كرانچار در مورد اینکه صادقي و جمشيديان اعلام كردند كه در نيم فصل از سپاهان جدا می شوند  گفت: بازی کردن بازیکنان نظر سرمربی تیم است اما آنها باید بدانند که با سپاهان قرارداد دارند و بايد حرفه‌اي فکر کنند؛ حتی در  دنيا مي‌بينيم كه فرناندو تورس روي نيمكت ذخيره‌ها مي نشيند ولی هیچ گونه عکس العملی از خود نشان نمی دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار