سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با اشاره به دیدار تیمش با پرسولیس تهران گفت: با توجه به نیاز هر دوتیم به امتیاز این دیدار، تماشاگران بازی زیبایی را از هردوتیم شاهد خواهند بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان زلاتکو کرانچار دیشب پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس تهران در کنفرانس خبری اظهارداشت: این تیم برای قرارگرفتن در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشگاههای کشور به امتیاز کامل دیدار با پرسپولیس تهران در هفته نهم لیگ برتر باشگاههای کشور نیاز دارد.

وی با بیان اینکه سپاهان ترکیب ثابت خود را پیدا کرده است، افزود: این شرایط می تواند یکی از امتیازات برتر تیم ما در مقایسه با پرسپولیس باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: مهاجمان ما توانایی آن را دارند تا در دیدار فردا مدافعان حریف را با اجرای برنامه های تاکتیکی مد نظر آزار دهند.

سرمربی سپاهان درباره وضعیت محرم نویدکیا اظهارداشت: خوشبختانه این بازیکن از مصدومیت رهایی یافته است و انتظار داریم او بازیهای خوبی را به نمایش بگذارد اما اینکه در دیدار امروز از وی در چه زمانی استفاده کنیم مشخص نیست.

کرانچار درباره احمد جمشیدیان بازیکن خط میانی تیمش نیز گفت: او بازیکن خوبی است و من از عملکرد وی راضی هستم اما اینکه در دیدار امروز از کی وارد بازی می شود، بستگی به روند بازی دارد.

وی با ابراز رضایت از رضا محمدی دروازه بان تیمش نیز گفت: این بازیکن در سه دیدار اخیر آمادگی خوبی داشته است و در دیدار امروز نیز درون دروازه سپاهان قرار خواهد گرفت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه محمدباقر صادقی دروازه بان اول این تیم در دیدارهای گذشته به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی قرار نگرفت، تصریح کرد: مصدومیت وی برطرف شده و او در تمرینات تیم ما شرکت دارد و برگشت وی به ترکیب اصلی تیم به میزان آمادگی اش بستگی دارد.

خاطر نشان می شود: تیم فوتبال سپاهان عصرامروزدر هفته نهم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه فولاد شهر میزبان تیم پرسپولیس تهران است./س 

برچسب ها: اصفهان ، دیدار ، سپاهان ، و ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.