مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان از آمادگی 106 کلاس درس در اجرای نظام 6-3-3 در این ناحیه خبر داد.

عبدالله نوحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ برای پشتیبانی کامل از تحول نظام بنیادین 6-3-3 بیش از 106 کلاس درس آماده حضور دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از اول مهر انجام شد.
عبدالله نوحی در رابطه با سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش افزود: هدف از آن تربیت انسانهایی برای رسیدن به حیات  طیبه می باشد و این ناحیه سند تحول بنیادین به خوبی انجام شده است.
* عملکرد یازده ماده اداره آموزش و پرورش
در ادامه عبدالله نوحی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان در رابطه با عملکرد یازده ماهه این اداره را در بین دیگر مناطق شهرستان های استان تهران افزود: عملکرد این اداره در اکثر بخش ها دارای رشد بوده است و میزان رشد درصد قبولی دانش آموزان ناحیه 2 بهارستان نسبت به سال گذشته افزایش 13 درصدی داشته است در نتیجه این ناحیه به مقام پنجم در بین 20 منطقه شهرستان های استان تهران شده است. در این ناحیه برای اولین بار 10 نفر از دانش آموزان این منطقه به مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی راه یافته اند.
همچنین دانش آموزان این ناحیه در مسابقات قرآنی و فرهنگی، هنری و علمی و ورزشی استان تهران 69 مقام برتر را کسب نموده اند که افتخاری برای شهرستان های تازه تاسیس بهارستان می باشد.
عبدالله نوحی در پایان در رابطه با پروژه های  آموزشی و پرورشی این ناحیه خاطر نشان کرد: پروژه مهر به پایان رسیده و پروژه ساختن استخر دانش آموزی که یکی از پروژه های دولت مهر ماندگار می باشد تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید./ل
برچسب ها: اداره ، اموزش ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار