رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از طراحی و ساخت چهار ربات با کاربری ‏های مختلف در این واحد دانشگاهی خبر داد.

محمود صفری  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با همراهی اساتید و مساعدت مسئولان دانشگاه در رقابت‏ های بین ‏المللی تهران و مکزیک خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: همچنین پیگیری‏ های مستمر برای ایجاد سامانه‏ های فیبر نوری نیز به ثمر نشست و امروز شاهد استفاده اساتید، کارکنان و دانشجویان از این امکان مهم هستیم.

صفری اضافه کرد: همه این تلاش ‏ها برای ارتقای امکانات این واحد دانشگاهی در مسیر ارائه خدماتی بهتر به دانشجویان صورت اجرایی به خود گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از ارائه 99 مقاله آی.اس.آی از سوی اساتید و دانشجویان این مرکز آموزش عالی خبر داد و افزود: علاوه بر این، 358 مقاله علمی تا کنون از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ارائه شده است.

وی بیان کرد: این تعداد مقاله برای عرضه در سطوح داخلی و خارجی تهیه شده بود که یک، سوم آنها در مجامع علمی بین‏المللی ارائه شده است.

صفری اضافه کرد: در روزهای گذشته نزدیک به 52 عنوان آزمایشگاه و کارگاه تحقیقاتی با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره ‏برداری رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند افزود: این واحد دانشگاهی پیش از این ملزم به پرداخت بودجه‏ ای دو میلیارد ریالی برای استفاده از کارگاه‏ ها و مراکز آزمایشگاهی دانشگاه ‏های پایتخت بود.

وی ادامه داد: اما افتتاح این مراکز مهم در داخل شهرستان به تولیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، این مجموعه را از پرداخت چنین مبالغ هنگفتی بی ‏نیاز کرده است.

صفری اضافه کرد: حال این افتخار شامل مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند شده است که برای ارائه خدمات به سایر مراکز و واحد های آموزش عالی شرق استان تهران اعلام آمادگی کند./س

برچسب ها: ربات ، دانشگاه ، دماوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.