توربين C سكوي سروش به دست توانمند كاركنان تعميرات منطقه بهرگان تعمیر و راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، بار ديگر غرورآفرينان شركت نفت فلات قاره ایران منطقه عملياتي بهرگان در سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايرانی موفق شدند با وجود تحريم‌های گوناگون با كار و تلاش شبانه‌روزي خود توربين C سكوي سروش را تعمیر و به مدار بازگردانند.

رحيميه رئيس عمليات توليد منطقه عملياتي بهرگان در اين زمينه اظهار داشت: اين توربين به دليل مشكلاتي كه در قسمت SSS-CLUTCH آن پيش آمده بود از مدار خارج شده و باعث نبود توربين آماده به کار در سكوي سروش شده بود. به همين منظور کارکنان تعميرات سكوي سروش موفق شدند با باز كردن موتورتوربين GT35 اقدام به تعميرات آن نموده و در سه مرحله كاري توربين  Cسكو را با هزينه‌ بسیار ناچیز  معادل 200 هزار تومان راه‌اندازي نمايند.

وی افزود: اين مراحل شامل فراهم كردن ابزار و اطلاعات فني مورد نياز، تعمير قطعه معيوب و نصب و آماده‌سازي آن بود که خوشبختانه کارکنان سختکوش تعميرات توربين  پس از رفع عيب از ديگر تجهيزات معيوب سيستم‌هاي مختلف توربين توانستند، در روز 14 شهریورماه توربين را با موفقيت استارت زده و در مدار قرار بدهند.

وی افزود: هم‌اکنون پس از گذشت بیش از 18 روز توربين C سكوي سروش بدون هيچ مشكلي با توان 5 مگاوات به كار خود ادامه مي دهد که جا دارد از همه دست‌اندركاران اين پروژه تشكر و قدرداني نمایم.

گفتنی است، چنين تعميراتي را دو سال پيش شركت سازنده خارجي بر روي توربين شماره دو سكو (GT35 B) با صرف هزينه 150 هزار يورو انجام داده بود./س
برچسب ها: توربین ، سکوی ، سروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار