شركت خودروهاي سفارشي با همكاري سازمان فروش ايران خودرو در سال جاري 11 هزار دستگاه رهياب چند منظوره به مشتريان عرضه كرده است كه تا پايان سال به بيش از 50 هزار دستگاه افزايش مي يابد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از ايكوپرس، محسن پورسعيدي مدير عامل شركت خودروهاي سفارشي ايران خودرو – آپكو - ، با بيان اين مطلب گفت : سيستم رهياب خودرو افزون بر كاركردهاي اصلي شامل تشخيص موقعيت مکاني و هدايت بهينه کاربر از لحاظ زمان و مسافت باقي مانده تا مقصد، با داشتن چهار گيگابايت حافظه داخلي امکاناتي از قبيل ارتباط با بلوتوث و پخش فايل هاي صوتي و تصويري براي راننده و همراهان را فراهم مي‌کند.

وي افزود: رهياب چند منظوره آپكو با اطلاعات کامل 160 شهر و جاده‌هاي بين شهري، کامل‌ترين پوشش جغرافيايي نقشه‌هاي موجود ناوبري ايران را دارد.

پورسعيدي تعداد نمايندگي هاي آپكو در سراسر ايران را 80 نمايندگي مجاز اعلام كرد كه تا پايان سال به 150 افزايش خواهد يافت.

مدير عامل آپكو کيفيت ارائه خدمات، ميزان رضايتمندي مشتريان و حجم فروش بر اساس برنامه را مبناي اصلي ارزيابي و رتبه بندي نمايندگي هاي آپكو دانست و گفت: رشد کمي و کيفي نمايندگي هاي مجاز، از موارد مهم در چشم انداز پنج ساله ايران خودرو و حرکت در مسير طراحي، تامين، توليد، فروش و خدمات پس از فروش در حوزه خودروها و قطعات سفارشي، از ماموريت هاي اين شرکت است.

وي تصريح كرد: براساس چشم انداز پنج سال آينده، 10 درصد از محصولات ايران خودرو به صورت سفارشي عرضه مي شود و اين اين شرکت 30 درصد بازار قطعات سفارشي خودرو را هدف گذاري کرده است./س

برچسب ها: محصولات ، سفارشی ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار