معاون آموزشي دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر با بيان اين‌كه امسال 24 نفر در چهار رشته مقطع دكتري اين دانشگاه پذيرش شدند، گفت: ثبت‌نام از پذيرفته‌شدگان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛دكتر بابك دوست‌شناس در گفت‌و گو با خبرنگاران - با بيان اين مطلب عنوان كرد:‌ پذيرش داوطلبان در مقطع دكتري به‌صورت نيمه‌متمركز و از طريق كنكور سازمان سنجش انجام مي‌شود. امسال حدود 100 داوطلب براي مصاحبه از سوي سازمان سنجش به دانشگاه معرفي و در نهايت با در نظر گرفتن نمره آزمون و مصاحبه، 24 نفر پذيرفته شدند.

 

وي با اشاره به راه‌اندازي يك رشته جديد در مقطع دكتري در سال جاري، افزود: دانشجويان سه رشته از مهرماه و اين رشته از بهمن‌ماه تحصيل خود را آغاز مي‌كنند. رشته زيست دريا گرايش بوم‌شناسي از امسال راه‌اندازي و افزايش ظرفيت پذيرش مقطع دكتري نسبت به سال گذشته را به‌دنبال داشت.

 

معاون آموزشي دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر يادآور شد: پذيرش در مقطع دكتري اين دانشگاه تنها از طريق آزمون سازمان سنجش انجام مي‌شود و دانشگاه، دانشجويي را از طريق آيين‌نامه استعداد درخشان در اين مقطع پذيرش نمي‌كند./س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.