نماینده مردم خوزستان در مجلس‌خبرگان‌ رهبری گفت: «جشن‌های زیر سایه‌خورشید» بستر خوبی برای انتقال و ترویج فرهنگ رضوی در سطح بین‌الملل است.



به گزارش‌ خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از ستاد خبري جشن‌هاي ميلاد رضوي، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن حیدری با بیان این مطلب اظهارکرد: فرهنگ رضوی، فرهنگی غنی است که باید تلاش شود تا به سراسر میهن اسلامی و در سطح بین‌المللی عرضه و در اختیار مردم گذاشته شود.

حیدری با اشاره به این‌‌كه باید از این بستر به وجود آمده برای گسترش فرهنگ و سیره رضوی کمال استفاده را نمود، گفت: جوانان می‌توانند با حضور پرشور در این بستر و استفاده از معنویات بر سطح فرهنگ و سیره خود بیافزایند.

وی ادامه داد: معرفي شخصيت و زندگاني امام رضا(ع) یکی از راه‌های گسترش ایمان در جامعه است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس ‌خبرگان ‌رهبری در ادامه افزود: جوانان دوران انقلاب با معنویتی که از انقلاب و امام خمینی(ره) دریافت کردند، همواره بار مسائل فرهنگی کشور را به دوش کشیدند و با شور و شوق جوانی توانستند این وظیفه را به خوبی انجام دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس‌خبرگان‌ رهبری خاطرنشان کرد: برگزاری جشن‌هایی همچون «زیرسایه‌خورشید» که در سطح بین‌المللی مطرح شده قطعاً می‌تواند به خوبی با جنگ نرم مقابله کند. /س

 
برچسب ها: بستر ، مناسب ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.