مدیركل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت : اهانتهای وقیحانه و بی شرمانه دشمنان ظالم و استكبار جهانی به آخرین فرستاده برحق خداوند حضرت محمد (ص) از شرف و حقانیت دین مبین اسلام حكایت دارد.

حجت الاسلام وحدت مشهوری نظری دیروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود : بطور یقین همین برحق بودن دین اسلام و اهل بیت (ع) اهداف و توطئه های دشمنان قسم خورده مسلمانان را كه ستم ، پایمال كردن حقوق انسانها و تلاش در نابود كردن ارزشهای والای انسانی را پیشه كرده اند شكست می دهد.

وی گفت: دشمنان به خیال باطلشان با هدف تضعیف احكام و باورهای اسلامی و نیز دلسرد نمودن مسلمانان دست به چنین اعمال شنیع و خارج از موازین و عرف انسانی می زنند ولی غافل از این هستند كه چنین حركات بی شرمانه باعث اتحاد و یكدلی بیشتر مسلمانان می شود.

حجت الاسلام مشهوری نظری با اشاره به اینكه مسلمانان جهان هیچگاه در برابر چنین اعمال ننگینی ساكت نمی مانند خاطرنشان كرد كه مواضع منطقی و برحق پیروان این كامل ترین دین الهی در دنیا پاسخ كوبنده ای به این اهانتهاست.

وی همچنین امام زادگان را كه در ایران اسلامی و استان اردبیل تعدادشان فراوان است از نعمات بزرگ و از یادگاران گرانقدر اهل بیت (ع) دانست و افزود: از امام زاده ها باید برای تقویت هرچه بیشتر معارف خاندان نبوی و ائمه اطهار (ع) بهره گرفت.

مدیركل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در ادامه گفت: استان اردبیل با داشتن 120 باب امامزاده و بقعه متبركه جایگاه مخصوصی در ایران اسلامی دارد و این اماكن و اشخاص محترم آرمیده در آنها به عنوان چراغهای روشنگری در جامعه و آرامش دهنده به قلب مسلمانان به خصوص جوانان هستند./س

برچسب ها: اردبیل ، بقاع ، متبرکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.