فصل جدید رقابت های لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور امروز یکشنبه دوم مهر قرعه کشی می شود.

 محمد کرمی، رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قرعه کشی مسابقات لیگ برتر قرار بود پنجشنبه سی ام شهریور برگزار شود که با توجه به مشکل تیم شهرداری بندرعباس برای ثبت نام از بازیکنانش در سایت فدراسیون این قرعه کشی به روز یکشنبه دوم مهر انتقال یافت تا امروز مشکل بازیکنان این تیم برطرف شود.
وی افزود: قرعه کشی مسابقات از طریق سایت انجام می شود و فعلاً 7 تیم در این دوره ثبت نام کرده اند که احتمال اضافه شدن یک تیم نیز وجود دارد.
کرمی گفت: در جلسه سی ام شهریور با حضور مدیران و سرپرستان تیم های لیگ برتری14 مهر زمان آغاز مسابقات لیگ برتر اعلام شده ضمن آنکه در حال رایزنی هستیم تا چند تیم که تقاضای ورود به مسابقات را دارند به لیگ برتر اضافه شوند این فرصت در هیات رئیسه فدراسیون باید مصوب شود.
*احتمال حضور تیم تکواندو جوانه در لیگ برتر
احتمال اضافه شدن تیم جوانه به رقابتهای لیگ برتر تکواندو برای مسابقات لیگ امسال وجود دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ با وجود آنکه فرصت ثبت نام در مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با چند بار تمدید زمان آن به اتمام رسیده است اما شنیده می شود مسئولان برگزاری مسابقات به فکر افزایش تعداد تیمهای حاضر در این لیگ هستند.بر این اساس گفته می شود مسئولان سازمان لیگ با تماس با مدیران و مربیان باشگاه فرهنگی ورزشی جوانه تهران که پیش از این از حضور در مسابقات لیگ برتر سر باز زده بودند تماس گرفته و خواستار حضور مجدد این تیم در این مسابقات شده اند.
تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه سابقه حضور خوبی در رقابتهای لیگ برتر و جام باشگاههای آسیا دارد اما امسال تنها در لیگ نوجوانان شرکت کرده و در لیگ برتر هنوز ثبت نامن نکرده است./ق
برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، قرعه کشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار