سخنگوي وزارت امور خارجه امريکا روز شنبه به شدت از شبکه سي ان ان انتقاد و اعلام کرد اين شبکه پس از کشته شدن "کريستوفر استيونز" سفير امريکا در ليبي به رغم مخالفت خانواده وي در گزارش هاي خود خاطرات وي را گزارش کرده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز ، "فيليپ رينز" گفت شبکه سي ان ان دفترچه خاطرات استيونز را از مکاني که وي به همراه 3 امريکايي ديگر در حمله مسلحانه در بنغازي در تاريخ يازدهم سپتامبر کشته شدند برداشته و از آن در گزارش هاي خبري خود به رغم عدم تمايل اعضاي خانواده اش استفاده کرده است.
شبکه سي ان ان نيز در پاسخي کتبي اعلام کرد اين شبکه در ابتدا به احترام خانواده وي درباره وجود اين دفتر خاطرات گزارشي نداد اما بعدا اين شبکه بر اين باور شد که  در اين دفترچه مسائلي وجود دارد که بايد به طور کامل پوشش خبري داده شود.
 اين شبکه در بيانيه کتبي خود اعلام کرد :« ما فکر کرديم مردم حق دارند از اطلاعاتي که سي ان ان از منابع متفاوت درباره نگراني ها و هشدارها از وقوع حمله تروريستي پيش از حمله بنغازي بدست آورده است ، مطلع شوند و اکنون اين پرسش مطرح است که چرا وزارت امور خارجه امريکا اقدام بيشتري براي حفاظت از جان استيونز و ديگر امريکايي ها در اين کنسولگري انجام نداد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار