اولين جشنواره رباتيك و هوش مصنوعي دانشگاه صنعتي اميركبير 22 تا 25 آبان ماه در حالي برگزار خواهد شد كه در اين جشنواره اولین فن‌بازار رباتیک و هوش مصنوعی برگزار مي شود.

حامد دانشور، دبير كميته اجرايي فن بازار جشنواره رباتيك و هوش مصنوعي دانشگاه صنعتي اميركبير به خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت: در سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اين دانشگاه با همکاری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، اولین جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر را در چهار بخش مختلف بر گزار می كند.
وي افزود: اين جشنواره در بخش هاي سومین دوره مسابقات رباتیک جام امیرکبیر (AUTCup2012)،
 اولین دوره مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر (AAIC2012)، اولین گردهمائی علمی- صنعتی رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر (ARAIC2012) و اولین فن‌بازار رباتیک و هوش مصنوعی (ARAIT2012)برگزار مي شود.
 دبير كميته اجرايي فن بازار جشنواره رباتيك و هوش مصنوعي دانشگاه صنعتي اميركبير بيان داشت: در اين جشنواره فن بازار رباتيك و هوش مصنوعي با هدف ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه و صنایع رباتیک و هوش مصنوعی و با محورهاي ارائه ایده ها، ارائه پیش محصول، ارائه­ محصولات با رویکرد بازاریابی و حضور صنایع براي بهره برداری از ایده ها و محصولات و اتاق هاي مذاكره برگزار خواهد شد.
 دانشور اضافه كرد: در بخش ارائه ايده هاي فن بازار اين جشنواره دانشجویان و افرادی که دارای ایده های نو براي اجرا در صنایع هستند می توانند با حضور در نمایشگاه فن بازار و ارائه­ ایده های خود به صنایع و سازمان‌های مرتبط حاضر در نمایشگاه در راستای تحقق ایده های خویش بهره مند شوند.
 وي بيان داشت: در بخش ارائه پيش محصول فن بازار نيز دانشجویان و صنایعی که موفق به تولید یک نمونه آزمایشگاهی از ایده­های خود شده ­اند و مایل به صنعتی نمودن محصول خود هستند، می­توانند با ارائه­ آن ها به صنایع و سازمان های حاضر در نمايشگاه گام بلندی در راستاي صنعتی شدن محصول خود بردارند.
دبير كميته اجرايي فن بازار جشنواره رباتيك و هوش مصنوعي دانشگاه صنعتي اميركبير گفت: در بخش ارائه محصولات با رویکرد بازاریابی فن بازار نيز شرکت های تولید کننده صنایع رباتیک و هوش مصنوعی می توانند با ارائه محصولات خود به شرکت ها و سازمان ها بازار مناسبی از محصولات خود را ارائه كنند.
 دانشور افزود: بخش ديگر فن بازار اين جشنواره مربوط به حضور صنايع براي بهره برداري از ايده ها و محصولات است كه در اين بخش شرکت ها و سازمان­های مایل به خرید محصولات و صنایع رباتیک و هوش مصنوعی می توانند با حضور در نمایشگاه و اتاق های مذاکره محصولات مورد نیاز خود را انتخاب كنند.
وي تصريح كرد: بخش ديگر اين فن بازار متشكل از اتاق هاي مذاكره است كه اين بخش در کنار نمایشگاه فن بازار، جلساتی با موضوعات مختلف براي مذاکره صنایع مایل به خرید محصولات و ارائه دهندگان ایده ها و محصولات و همچنین ثبت قرارداد ميان آن ها در نظر گرفته شده است.
 دبير كميته اجرايي فن بازار جشنواره رباتيك و هوش مصنوعي دانشگاه صنعتي اميركبير گفت: طرح­های برگزیده براي شرکت در جشنواره جوان خوارزمی معرفی مي شوند. /عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار