نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: مهار آب‌های مرزی شهرستان گرمی که حق کشاورزان این منطقه است باید در اولویت اقدام مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی امروز در حاشیه نواخته شدن زنگ مدارس در روستای پرچین موران با اشاره به برخی نارسایی‌ها و نیازمندی‌های بخش موران به عنوان بخش جدید‌التاسیس افزود: شهر موران را نگین شهرستان گرمی می‌دانیم و باید کاستی‌های حوزه عمران و آبادانی آن با عنایت استاندار جدید برطرف شود.

وی گفت:‌ در این مسیر گازرسانی به مرکز موران و روستاهای آن باید تسریع شده تا اهالی این شهرستان در زمستان با مشکلاتی مواجه نشوند.

وی به ضرورت تکمیل و احداث مجتمع آبرسانی موران با هدف آبرسانی به 63 روستا اشاره کرد و افزود: مهمترین درخواست مردم این منطقه ضرورت مهار آب رودخانه‌هاست که گاه با پیوستن به سرشاخه‌های بالهارود به کشور همسایه سرازیر می‌شود.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس نهم گفت: مهار این رودخانه به رونق کشاورزی کمک می کند و سبب می شود تا شهرستان موران به منطقه نمونه کشاورزی و پایلوت این بخش تبدیل شود.

منتخب مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی اتحاد حوزه‌ها با دانشگاه‌ها و مدارس را یک حرکت مبارک برشمرد و افزود: امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی مدارس شاهد آغاز سال تحصیلی در حوزه‌های علمیه نیز هستیم که این یگانگی در علم و عمل نشان می‌دهد ما در سایه وجود حوزه‌ها می‌توانیم نسل پاک و طاهر تربیت کنیم./س

برچسب ها: گرمی ، مهار ، آبهای ، مرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.