مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس با بيان اينکه اجراي حکم مهدي هاشمي را با جديت پيگيري مي‌کنيم، گفت: بسيج دانشجويي همواره در مسائل موضع عقلاني داشته و اگر لازم بداند نه يک هفته، بلکه تا دو سال هم طول بکشد اجراي حکم مهدي هاشمي را با جديت پيگيري خواهد کرد.

مجتبي ثابتي مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اخبار ورود مهدي هاشمي به کشور گفت: مهدي هاشمي از متهمان اصلي فتنه 88 بوده و بايد به محض ورود به کشور بدون در نظر گرفتن موقعيت خانوادگي وي توسط قوه قضائيه اعمال قانون شود.

وي ادامه داد: افکار عمومي منتظر برخورد قوه قضائيه با مهدي هاشمي هستند و با توجه به اصل 16 قانون اساسي که همه در برابر قانون يکسان‌اند، بايد مُر قانون براي وي اجرا شود.

ثابتي با اشاره به اينکه حکم مهدي هاشمي مدت زيادي است که صادر شده، ولي هنوز اجرا نشده، اظهار داشت: قوه قضائيه با همان قدرتي که در پرونده اخلاس 3000 ميلياردي ورود پيدا کرد، اتهامات مهدي هاشمي را نيز بررسي و حکم وي را به افکار عمومي ابلاغ کند.

نماينده بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي کل کشور با توجه به اينكه انتخابات رياست جمهوري يازدهم در پيش است، تصريح کرد: ممکن است برخي از ورود مهدي هاشمي به كشور براي دعواهاي سياسي استفاده کرده و با استفاده از اعتبار و ظرفيت اکبر هاشمي فضاي سياسي کشور را بر هم زنند.

اين فعال دانشجويي با اشاره به اينکه وكيل مهدي هاشمي خطاب به بسيج دانشجويي كه قصد دارند براي طرح استقبال از محاكمه وي به فرودگاه بروند، تاكيد كرد: وکيل مهدي هاشمي در توهم به سر برده و بسيج دانشجويي زيرک‌تر از آن است که اقدام نسنجيده‌اي به جا آورد.

وي با دعوت از وکيل مهدي هاشمي به مطالعه اخبار گفت: بسيج دانشجويي همواره در مسائل موضع عقلاني داشته و اگر لازم بداند نه يک هفته، بلکه تا دو سال هم طول بکشد اجراي حکم مهدي هاشمي را با جديت پيگيري خواهد کرد.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس در پايان خاطر نشان کرد: مهدي هاشمي معجوني از قدرت و ثروت بوده و قوه قضائيه بداند تنها با اجراي عدالت رضايت مردم جلب مي‌شود و مردم هرگز از حضور وي در جامعه برنمي‌تابد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مهدی ، هاشمی ، حکم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار