رییس انجمن روانپزشکان ایران از برگزاری بیست و نهمین همایش سالانه این انجمن از تاریخ یازده تا سیزدهم آبان ماه سال جاری در سالن همایش های بیمارستان میلاد خبر داد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از انجمن روانپزشکان ایران، دکتر غلامرضا میرسپاسی، بروزرسانی اطلاعات جامعه روانپزشکی کشور را  از جمله اهداف برگزاری این همایش برشمرد و گفت: همایش سالانه انجمن روانپزشکی در قالب 14 سپوزیوم برگزار می شود .

وی افزود: این همایش مباحثی نظیر روانپزشکی اورژانس، تازه های اختلالات دوقطبی، اختلالات خواب، وسواس، جنبه های روانپزشکی صرع، دستیاری روانپزشکی فرصت ها و چالش ها، توانبخشی در بیماران مزمن عصبی و روانی، سلامت روان و شیوع اختلالات روانپزشکی، اختلال بیش فعالی، کم تمرکزی در بزرگسالان، روانپزشکی و رسانه، درمان های رایج روانپزشکی، ادبیات و روانپزشکی ، سلامت روانی زنان و روانپزشکی روان تنی را در بر می گیرد.

به گفته رییس انجمن روانپزشکان پنج کارگاه QEEG ،RTMS، ترانس کرانیال دایرکت استیمولیشن، معادلات دو قطبی و همبودی اختلالات خلقی  در خلال روزهای تعیین شده برای این همایش جهت استفاده متخصصان روانپزشکی برگزار می شسود.

لازم به ذکر است مراسمی نیز در راستای پاسداشت از زحمات و مقام علمی دکتر سید احمد جلیلی، مشاور عالی انجمن روانپزشکان و  نماینده انجمن جهانی روانپزشكی در منطقه آسیای جنوب غربی، در این همایش برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88336726 تماس حاصل نموده و یا به پایگاه اینترنتیhttp://www.psychiatrist.ir مراجعه کنند. /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار