مشکلات نرخ ارز و چند نرخی بودن آن در دومین جشنواره بین المللی ایران بانک 2012 با حضور فعالان عرصه صادرات و واردات در مازندران بررسی می شود .

 

مدیر اجرایی دومین جشنواره بین الملل ایران بانک در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران  2012 با اشاره به اینکه این جشنواره آبان ماه امسال در ساری برگزار می شود گفت : مشکلات نرخ ارز و چند نرخی بودن آن و دلایل افزایش قیمت ناگهانی و نقش بانک مرکزی در این زمینه محوری ترین برنامه این جشنواره است که با حضور صاحب نظران حوزه اقتصادی ایران و اساتید دانشگاههای کشور بررسی می شود کاظمینان افزود : بانکداری الکترونیکی از مهمترین معیارهای موثر در تراکنش های مالی کشور ها است که افزایش استفاده ازدرگاههای مختلف اینترنت بانک همراه بانک / تلفن بانک atm- info/pos کیوسک در میان مشتریان ایرانی نیزنشان از اطمینان آنها از خدمات بانکداری الکترونیک در کشور است .

وی تصریح کرد استفاده از بانکداری الکترونیکی موجب صرفه جویی دروقت / هزینه و انرژی و جلب رضایت مردم شده و کیفیت خدمات نیز افزایش یافته است.

مدیر اجرایی این جشنواره گفت : توسعه سیستم های نوپای بانکداری اینترنتی و ارائه سرویس های جدید در این سیستم ها با درجه امنیت بسیار بالا مورد اعتماد بانکها و مشتریان است .

کاظمیان افزود : برای ترویج و فرهنگ سازی در زمینه بانکداری الکترونیک وتجارت الکترونیک در این جشنواره سالنی با همین نام با حضور کارشناسان کار با اینترنت بانک های دولتی و خصوصی بصورت کارگاه آموزشی اختصاص یافته و در این زمینه بلوتوث های آموزشی ارائه خواهد شد .

بگفته وی سالنی دیگر نیز بصورت کارگاه آموزشی بانام همراه بانک نیز اختصاص یافت که کاربرد نرم افزار ویژه هر بانک به راحتی بر روی موبایل ها بلوتوث شده و کارشناسان ویژه روشهای استفاده از آن را به مردم آموزش می دهند .

مدیر دومین جشنواره ایران بانک 2012 با اشاره به اینکه برگزاری نشست های تخصصی در زمینه های بانکداری ارزی و تبادل های ارزی با بانک های خارجی و تاثیر تجارت الکترونیک بر کار صادر کنندگان و همکاری اتاق های بازرگانی از دیگر برنامه های این جشنواره است گفت : در پایان این جشنواره که به مدت روز در ساری برگزار می شود به برترین بانک ایرانی در زمینه بانکداری الکترونیک تندیس بلورین اهدا خواهد شد ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.