نماینده مردم قوچان وفاروج در مجلس‌شورای‌اسلامی‌گفت: ترویج سیره و فرهنگ رضوی در جامعه با برگزاری با شکوه و کیفی «جشن‌های زیرسایه خورشید» موجب نابودی عرفان‌های کاذب می‌‌شود.



هادی شوشتری در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، افزود: سطحی‌پردازی به فرهنگ و سیره اهل‌بیت(ع) بزرگ‌ترین معضل جامعه دینی ماست که در یک دهه اخیر موجب گرایش جوانان جامعه به عرفان‌های کاذب شده است.

وی، اظهارداشت: برای ارائه صحیح معارف اهل‌بیت(ع) باید این بزرگان را از زبان و قلم عارفان دلسوز و کارشناسان برجسته و شاخص دینی همانند حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین آثار استاد شهید مطهری به جامعه و جهانیان معرفی کرد تا جرعه‌ای از زیبایی سیره و کلام ائمه در قلوب انسان‌ها نفوذ کند.

شوشتری اذعان داشت: چنانچه از کلام و سیره این دلسوختگان و عارفان‌دین، معصومین(ع) معرفی شوند، تک تک افراد آزاده و تشنه عدالت درسراسرجهان به آسانی دین مقدس اسلام ومذهب شیعه روی می‌آورند.

نماینده مردم قوچان و فاروج درمجلس شورای اسلامی در ادامه به سخنرانی تأثیرگذار مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در کنگره بین‌المللی فرهنگ رضوی درسال 64 اشاره کرد و اظهارداشت: آستان قدس رضوی در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی را در راستای گسترش فرهنگ و سیره‌رضوی در سطح کشور وجهان داشته است که اگر تبیین سیره امام رضا(ع) درقالب هنر و به‌وسیله هنرمندان متعهد و دلسوز بیان شود قطعا کارماندگارتر خواهد بود که این امر حمایت سایر نهادهای فرهنگی کشور را درکنار مدیریت فرهنگی آستان قدس رضوی می‌طلبد.

وی، برگزاری«جشن‌های زیرسایه خورشید»را درپنج کشور بین‌المللی بسیار موثر دانست و تصریح کرد: معمارکبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و همچنین شهید مطهری آثار برجسته‌ای در زمینه فرهنگ‌رضوی و اهل‌بیت(ع) دارند که درحال حاضر نیز ما باید کلام و سیره اهل‌بیت(ع) که تنها راه سعادت بشریت است را با بررسی و ترویج آثار این بزرگان کشور به جهانیان ارائه دهیم/ س


برچسب ها: نماینده ، مردم ، قوچان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.