معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف گذاری بانوان برای رقابت های آسایی 2014 کره جنوبی است.

مرضیه اکبر آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه نواب رئیس بانوان فدراسیون های ورزشی که هر ماه برگزار می شود عملکرد و گزارش ورزشی بانوان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در کنار آن مهمترین برنامه و هدف ورزش بانوان که بازی های آسیایی 2014 کره جنوبی است بررسی شد.

وی افزود: کارشناسان ورزش بانوان در خصوص بازی های آسیایی 2014 کره جنوبی تحقیق کرده اند و از چگونگی برگزاری مسابقات و نیز تعداد رشته ها اطلاعاتی کسب کرده اند و براساس آن اقدام به برنامه ریزی کرده ایم.

وی گفت: در جلسه نواب رئیس بانوان در خصوص نهضت داوطلبی در مسابقات نیز بحث هایی عنوان شد و کارشناسان این امر تحقیقات میدانی خود را برای میزبانی آتی مسابقات داخلی و بین المللی انجام داده اند که در آینده به سود ورزش کشور خواهد بود.

اکبر آبادی در خصوص تغییرات در برخی فدراسیون های ورزشی تصریح کرد: در بخش نائب رئیسان بانوان فدراسیون های معاونت وزارت ورزش تغییری نمی دهد و تنها نظرات و راهنمایی هایی را اعلام می کند و نائب رئیس جدید تیر و کمان بانوان نیز به زودی معرفی خواهد شد.

وی گفت: در جلسه نائب رئیسان فدراسیون های ورزشی 10 نائب رئیس غایب بودند که به دلیل حضور در مأموریت های داخلی و خارجی نتوانست در این نشست حاضر باشند ضمن آنکه زمان برگزاری جلسه را یک بار نیز به دلیل همین مشکلات تغییر دادیم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار