آرن داودی که پس از مدتها زير سایه مهدی کامرانی قرار داشتن، برای اولین بار فرصت نشان دادن خود در تیم ملی بسکتبال را پیداکرده میگوید: مدت زیادی برای این فرصت صبر کردم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران آرن داودي گارد راس تیم ملی بسکتبال در مصاحبه با سایت رسمی فدراسیون بسکتبال آسیا گفت: من زمان زیادی برای رسیدن فرصت در تیم ملی صبر کردم اما هیچ شکایتی به این خاطر ندارم چون کامرانی بازیکن واقعا خوبی است.

آرن به خاطر سالها بازی در سایه مهدی کامرانی در سطح آسیا چندان شناخته شده نیست اما گارد راس اصفهانی تیم ملی برای اولین بار شانس مطرح شدن به عنوان بازیساز اول تیم ملی را در کاپ آسیا پیداکرد.

داودی در بازی اول 10 امتیاز، 4پاس منجر به گل  و شش ریباند داشت اما در بازی دوم بدشانسی گریبان وی را گرفت و به خاطر مصدومیت امکان بازی پیدا نکرد وی در بازی مقابل قطر با وجود مصدومیت از  نیمه دوم وارد بازی شد.

آرن اشاره می کند: با شرایط آرن بازی دیگر نمی توانستم روی نیمکت بنشینم.می خواستم وارد زمین شده و برای  بستن فضای بین گاردهای قطر به تیم کمک کنم. باید از فیزیوتراپ تیم به خاطر سرعت بازگشتم تشکر کنم.

داودی در مقابل چین تاپ نیز به طور کامل بازی کرد و در دفاع تیم و نگه داشتن گاردهای حریف کمک بزرگی بود.

وی ادامه میدهد: تا به حال همه چیز خیلی خوب پیش رفته و سر مربی تیم اعتماد زیادی به من داشته است به این خاطر که بچروویچ به من اجازه بازی در سبک خود را می دهد از وی ممنونم و به نظرم این کار به تیم هم کمک می کند.

آرن تاکید می کند: به هیچ وجه افسوس قبلی رانمی خورم چون حالا شانس اثبات خود درتیم ملی را به  عنوان یک بازیکن موثر دارم.
به جای اذیت کردن خود به خاطر چیزهایی که قدرت تغییر آن را نداشته ام هدف اصلی اثبات خودم است.

آرن خاطر نشان کرد: همیشه چنین فرصت هایی برای یک بازیکن پیش می آید اما این فرصت ها اهمیتی ندارد. موضوع مهم نحوه استفاده از این فرصت و هماهنگی با اهداف تیم است. همانطور که گفتم از اعتماد مربی ام و کمک به تیم خوشحالم این تنها مسئله مهم در زمان فعلی است./مح
برچسب ها: کاپ ، اسیا ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار