تمرين امروز 30 شهريور از ساعت 10 صبح پشت دربهاي بسته بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تمرين امروز سرخپوشان ساعت 10 صبح باز هم پشت دربهاي بسته بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران آغاز شد و اين در حالي بود كه حتي هواداران اين تيم نمي توانستند از پشت درب نيز تمرين سرخپوشان پايتخت را مشاهده كنند چرا كه دور تا دور ورزشگاه پوشيده از بنرها و پرچم هايي بود كه خطاب به مديرعامل اين باشگاه موفقيت وي را به عنوان مدير موفق تبريك گفته بودند و اين بهانه اي شد براي برطرف کردن ضعف هاي پرسپوليس  و تقويت روحيه اين تيم در هشت هفته اخير ليگ دوازدهم برتر فوتبال ايران كه تاكنون شکل گرفته است.

گفتني است، بازيكنان پرسپوليس ابتدا با انجام تمرينات كششي، بدن خود را گرم كردند و سپس به دويدن پرداختند، ضمن اينكه محمد قاضي و ماهيني پس از سپري كردن دوران نقاهت پس از مصدوميت به تشخيص پزشكان تيم به ساير بازيكنان پيوستند تا در ميان آنها به انجام تمرينات بپردازد.

بر اساس اين گزارش، اميرحسين فشنگچي و مهرداد پولادي به دليل مصدوميت نتوانستند تمرين كنند و در كلينيك ورزشگاه درفشي فر به فيزيوتراپي پرداختند و غلامرضا رضايي كه از ناحيه كشاله ران دچار مصدوميت شده نيز نمي تواند به تمرينات ادامه دهد و تنها در ورزشگاه حضور يافته تا نظاره گر تمرين بازيكنان باشد.

بنابر اين گزارش، محمد ناجي مربي دروازه بانان اين باشگاه به صورت تخصصي با نيلسون دروازه بان سرخپوشان تمرين كرد تا وي را براي بازي با سپاهان آماده كند.

شايان ذكر است، سعيد شيريني سرپرست پرسپوليسي نيز در تمرين امروز سرخپوشان حاضر شده و هواداران اين باشگاه هم از اينكه پشت دربهاي بسته قرار گرفته اند ناراحت اند.

اين گزارش حاکي است: امير عابدزاده نيز در كنار نيلسون به تمرين پرداخت اما شهاب گردان به دليل مصدوميت نيز نتوانست در كنار ساير دروازه بانان پرسپوليس تمرين كند.

گفتني است، علي كريمي كه گفته مي شد قرار است از اين باشگاه كنار گذاشته شود نيز در تمرين امروز سرخپوشان حاضر شد و با قدرت كامل به تمرين پرداخت و مورد حمايت شديد هواداران قرار گرفت.

لازم به ذكر است، بازيكنان پرسپوليس پس از اينكه به دستور سرمربي تيم به كار با توپ پرداخته بودند در نهايت با انجام تمرينات كششي بدن خود را سرد كردند و در نهايت تمرين سرخپوشان پايتخت در ساعت 11:15 دقيقه به پايان رسيد.

اولين بازيکن جواد کاظميان بود که از ورزشگاه خارج شد و مورد تشويق هواداران قرار گرفت و آخرين بازيکن محمد قاضي زمين در فشي فر را ترک کرد و با هواداران عکس يادگاري گرفت.

تيم فوتبال پرسپوليس روز يکشنبه  در هفته 9 رقابتهاي ليگ برتر به مصاف سپاهان اصفهان مي رود.

لازم به ذکر است، امروز سعيد شيريني سرپرست پرسپوليس که در روزهاي اخير  برخي رسانه ها حاشيه هاي پرسپوليس را به وي نسبت مي دادند، مانع از حضور خبرنگاران در ورزشگاه درفشي فر شد و احتمال مي رود در آينده رسانه ها مقصر ناکامي معرفي شوند مثل بقيه موضوعات ورزش کشور!!! /مح




برچسب ها: تمرین ، سرخپوشان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار