از مهر ماه امسال آموزش های مجازی مهارتی در سازمان فنی و حرفه ای ارائه می شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس  مدیر روابط عمومی سازمان فنی و حرفه ای کشور در شیراز از ارائه آموزش های مجازی مهارتی در سازمان فنی و حرفه ای خبر داد و گفت: یکی از استراتژی های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور استفاده از الگوهای جدید آموزشی از جمله نظام نوین استاد - شاگردی است.
براتی اظهار داشت: بحث ارائه آموزش های مجازی و شبیه سازی شده برای نخستین بار مطرح شده و اجرای دوره های مهارتی مسئله محور نیز وجود دارد.
وی از طراحی 20 محتوای آموزش مجازی و 4 محتوای شبیه سازی حرفه ای بسیار قوی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد و افزود: اجرای برنامه های نرم افزاری با اثرگذاری فرهنگی در کشورهای منطقه از جمله آموزش مربیان و مهارت آموزان آن کشورها، تهیه بسته های آموزشی مانند فیلم، سی دی، کتاب و بروشور نیز در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره بر طراحی نظام جدید مهارت و فناوری در کشور بر اساس بررسی نظام آموزش فنی و حرفه ای 80 کشور دنیا، بیان داشت: متدولوژی و توانایی طراحی ساختار آموزش فنی و حرفه ای کشورهای منطقه و حتی سایر کشورها در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور وجود دارد.
براتی افزود : در راستای نشست مشورتی و نظارتی کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی که تیرماه سال گذشته در تهران برگزار شد ، سازمان فنی و حرفه ای جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از کشورهای عضو کنفرانس به سرگروهی آموزش های مجازی و شبیه سازی شده کشورهای جهان اسلام معرفی شد .
وی در ادامه از توسعه فعالیت های مهارتی سازمان فنی و حرفه ای برای سنین 3 تا 7 سال خبر داد و افزود : با توجه به اهمیت آموزه های مهارتی از سنین پایین و کاربرد آن ها در حرفه های مختلف و سطوح مختلف جامعه آموزش کودکان 3تا 7 سال نیز از امسال در دستور کار سازمان فنی و حرفه ای قرار گرفته است که در حال حاضر در مرحله مطالعاتی و برنامه ریزی است ./س

برچسب ها: آموزش ، مجازی ، فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرستو
۲۱:۲۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
امیدوارم هرچه زودتر آموزش های مجازی همرا. اخذ مدرک درسازمان فنی حرفه ای کشور گنجانده شود