معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: با توجه به ماموریت و رسالت سنگین آموزش فنی و حرفه ای در جهت بستر سازی اشتغال این سازمان نیازمند بازنگری در ساختار و تشکیلات است.

اژدر ولی خانی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ با توجه به ماموریت و رسالت سنگین آموزش فنی و حرفه ای در جهت بستر سازی اشتغال این سازمان و نیازمند بازنگری در ساختار و تشکیلات است تا بتواند از منابع انسانی موجود به بهترین شکل ممکن در جهت خدمت به جامعه استفاده کنند.
وی در ادامه به بازدید رئیس امور ساختارهای نظام اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری از مراکز فنی و حرفه ای ساری اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری رئیس امور ساختارهای نظام اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری بتوانیم ساختار اداری این سازمان را به بهترین شکل توسعه و بهبود ببخشیم.
ولی خانی تصریح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از جمله سازمان های مهم در نظام است که اگر بیشتر به آن پرداخته می شود و حمایت های لازم درآن صورت می گیرد می تواند نقش موثرتری را ایفا کند و وظیفه تمامی مسئولان است که از این سازمان حمایت کنند.
معاون اداری و پشتیبانی سازمان فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: نقش سازمان فنی و حرفه ای در ارائه مهارت به افراد بی بدیل است و این امر از کارنامه درخشان فنی و حرفه ای قابل مشاهده است./ف
برچسب ها: بازنگری ، فنی ، حرفه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار