مديرکل صدا و سيماي مرکز چهارمحال و بختیاری، در مراسم تجلیل از فعاليت يك ساله كاركنان واحد اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مركز چهارمحال و بختياري، بر ضرورت بهره گيري خبرنگاران از ظرفيت رسانه ملي برای تبيين و تعميق آموزه هاي ديني و فرهنگي، تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

در اين مراسم، كه در تفريحگاه سياحتي پل زمان خان سامان برگزار شد، مديرکل صدا و سيماي مرکز چهارمحال و بختیاری، بر بهره گيري خبرنگاران از ظرفيت هاي رسانه ملي در جهت تبيين و تعميق آموزه هاي ديني و فرهنگي اسلام تاکيد کرد.

حجت اله رحيم زاده؛ صدا و سيما، را تنها رسانه ديني و متعهد در دنيا و خبر را زبان رسمي رسانه دانست و گفت: تيزبيني و دقت خبرنگاران باعث شده تا مسائلي را که ديگران کمتر به آن توجه مي کنند به عنوان دست مايه هاي خبر و گزارش انتخاب و بسياري کاستي ها و ناهماهنگي ها را به مسئولان اطلاع رساني کنند.

وي از خبرنگاران خواست از رسانه به عنوان مهمترين ابزار خنثي سازي توطئه هاي دشمنان استفاده کنند و در عمل به رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله) و ترويج اهداف اسلام بر مبناي دين، اميد، اخلاق و آگاهي تلاش کنند.

در پايان اين مراسم، از تلاشگران عرصه اطلاع رساني، خبرنگاران واحد اطلاعات و اخبار، باشگاه خبرنگاران  ، خبرنگاران آزاد شهرستان ها و دفاتر خبري صدا و سيما تجليل شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.