تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 به مصاف تیم الاهلی عربستان رفت که این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم الاهلی عربستان رفت که این دیدار تا پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل دنبال می شود.

تیم سپاهان در این بازی باترکیب رضا محمدی، حسن اشجاری، فرشید طالبی، محرم نوید‌کیا، عادل کلاه کج، محمد علی احمدی، مهدی جعفرپور، امید ابراهیمی، محمد رضا خلعتبری، رادومیر جالوویچ و اروین بلوکو به مصاف حریف عربستانی خود رفته است.

اولین خطر جدی این بازی را مهاجم الاهلی رقم زد که ضربه سر خطرناک وی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در ادامه سپاهانی ها بازی را در اختیار گرفتند و در حساسترین صحنه بازی و در دقیقه 13 شوت سرکش محمدرضا خلعتبری از پشت محوطه جریمه به تیر افقی دروازه الاهلی برخورد کرد.

در دقیقه 17 نیز جالوویچ می توانست دروازه الاهلی را بازکند که شوت وی را که از گوشه محوطه جریمه زده شد را دروازه بان الاهلی برگشت داد.

در دقیقه 24 بازی نیز شوت خلعتبری از گوشه محوطه جریمه توسط دروازه بان الاهلی مهار شد.

در ادامه تا پایان نیمه اول بازی موقعیت خطرناکی روی هیچکدام از دروازه های دو تیم به وجود نیامد و نیمه اول با دو دقیقه وقت اضافی به پایان رسید.

همچنین در این نیمه داور مسابقه به محرم نوید کیا از سپاهان و یک بازیکن از الاهلی کارت زرد نشان داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار