رئيس سازمان بازرسي کل کشور گفت: دولتمردان غربی به دنبال منافع مادی خود در منطقه بوده و زمانی که شرایط را به ضرر خود می بینند، دست به هر اقدام نادرستی می زنند.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران حجت السلام مصطفي پورمحمدي که در راستاي بازديد از مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي به اين استان سفر کرده است، با حضور در مهديه تبريز بعد از نماز مغروب و عشاء سخنراني کرد.

رئيس سازمان بازرسي کل کشور با محکوم کردن اهانت اخير به مقدسات دین اسلام از جمله ساخت فيلمي موهن و ضد اسلامي گفت: شرايط فعلي که در آن قرار داريم شرايط حساسي بوده و آنچه که اتفاق مي افتد نشانه اي از يک تحول است.

وي با بيان اینکه آمريکا و برخي از کشورهاي اروپايي با حضور در منطقه درصدد رسیدن به منافع مادي خود هستند، گفت: هر زمان که شرايط منطقه باب ميل  دولتمردان غربی نیست، آنها اقدام به جنايت، قتل و تجاوز می‌کنند که در هر صورت شرايط به اين صورت نخواهد ماند.

پور محمدي با بيان این مطلب که امنيت کشور جمهوري اسلامي ايران مديون اهل بيت (ع) است، گفت: ايثارگري ها، مقاومت، رشادت و از خود گذشتگي جانبازان و شهيدان از ديگر برکاتي است که باعث آرامش ايران اسلامي شده است.

رئيس سازمان بارسي کل کشور با بيان اينکه وحدت و توجه به همديگر از مهمترين خصلت هاي ملت ما است، گفت: در جريان زلزله اخير آذربايجان شاهد بوديم که ملت ايران با چه شور و شوقي درصدد کمک رساني به هموطنان بودند.

پور محمدي خاطر نشان کرد: اما در اين زمينه گلايه اي وجود دارد و مسئولان باید به آنچه که قول می دهند عمل کنند.

رئيس سازمان بازرسي کل کشور در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان کرد: خدا کشور ما را امن کرده است به طوري که دشمنان علي‌رغم فشارها زمين گير شده‌اند.

پورمحمدي همچنین تأکيد کرد که در برخي دستگاه ها کم کاری و تنبلی وجود دارد.

وي افزود: بايد فکر کنيم و امکانات را صادقانه به ميدان بياوريم و از خود رأيي و گروه بازي دست برداريم که در اين صورت خواهيم ديد چه کشور مهم و قدرتمندي خواهيم داشت.

رئيس سازمان بازرسي کل کشور در ادامه خاطرنشان کرد: بايد به همديگر اعتماد کرده و برنامه ريزي دقيق کنيم تا بتوانيم به اهداف عالي خود برسيم.

پورمحمدي در پايان خاطرنشان کرد: جامعه اي موفق خواهد بود که بتواند با دستیابی به علم در تمامی عرصه‌ها پيشروي کند.


انتهای پیام/

پ2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار