شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: دفاع مقدس برگی زرین و فصلی تعیین‌کننده بر تارک درخشان انقلاب اسلامی است که تا همیشه تاریخ نورافشانی می‌کند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌هاي باشگاه خبرنگاران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه فرا رسیدن سی و دومین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت «هفته دفاع مقدس» و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این بیانیه این ایام خجسته و مبارک را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی و به خصوص خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان، مفقودان و آزادگاه سرافراز میهن اسلامی به ویژه غیورمردان دلیر جبهه‌های نبرد حق علیه باطل تبریک گفته و تاکید کرده است: دفاع مقدس برگی زرین و فصلی تعیین کننده بر تارک درخشان انقلاب اسلامی، تا همیشه تاریخ نورافشانی می‌کند.

هفته دفاع مقدس، مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران است که درس عزت و شرافت را برای جهانیان تکرا کرد و به همه بشریت آموخت که برای حفظ شرافت و غیرت ملی و عزت دینی، بایستی با پایداری و مقاومت مقدس در برابر تهاجم دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

دفاع مقدس، تابلوی تمام‌نمای عشق و ایثار ملت بزرگ ایران و نمادی گویا از جلوه‌های غرورآفرین و افتخارآمیزی است که استقامت و پایداری دلیرمردان ایران را در برابر تجاوز ناجوانمردانه نیروهای بعثی به زیبایی به نمایش درآورده است.

دفاع مقدس تابلویی است که قدرت سلاح ایمان را در کارزار نبرد با استکبار جهانی در مقابل چشمان حیرت‌زده جهانیان به نمایش گذاشت و با صبر و ایمان و توکل فرزندان برومند خمینی کبیر بر خداوند سبحان، همراه با عزم و اراده پولادین و روحیه شهادت طلبی حوانان عاشق شهادت، تمامی معادلات در عرصه نظامی و استراتژیک را برهم زده و دشمن تا دندان مسلح را سر جای خود نشاند و از عزم و رزم خود، گنجینه‌ای عظیم ساخت تا نگاه تمام آزادی‌خواهان را به فضایل گرانبهای انسانی،‌ همچون پایمردی و رشادت دلیرانه در حفظ اصول و ارزش‌های انسانی-اسلامی و خودباوری عزتمند و توکل مدار، معطوف دارد و پویندگان راه حقیقت را بار دیگر از قدرت و تأثیر شگرف روح ایمان و ایثار و شهادت در دفع تجاوز و تحکیم پایه‌ها و بنیادهای الهی، آگاه سازد.

 تاریخ پر اوج انقلاب اسلامی، روزهای درخشانی را در حافظه ملت‌ها به یادگار سپرده که با شنیدن خاطره‌های آن ایام و با فرارسیدن سالروز آن رشادت‌ها، نور افتخار و عزت، بر حق‌مداران متجلی خواهد شد که یکی از بزرگترین فصول درخشان ملت مسلمان ایرانع واقعه هشت سال دفاع جانانه از کیان انقلاب اسلامی است.

دستاورد سترگ دفاع مقدس به ملت بزرگ ایران اسلامی، تقویت روحیه اعتماد به نفس و خودباوری، تحکیم وحدت ملی و حفظ انسجام و همبستگی، رشد باورهای دینی و فضایل اخلاقی و معنوی و شکوفایی استعدادها و خلاقیت جوانان این مرز و بوم بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن گرامی داشت ایام هفته دفاع مقدس، اعلام می‌دارد؛ هفته دفاع مقدس، هفته بازخوانی رشادت‌ها و دستاوردهای ارزشمند آن حماسه جاویدان است و از همه صاحبان اندیشه و قلم، برای تبیین و بازتعریف توانایی‌ها و خدمات ارزشمند به وجود آمده آن دوران، دعوت می‌کند تا با تحلیل و به تصویر کشیدن زوایای پنهان این حماسه تاریخ‌ساز و شورانگیز، آن را برای نسل‌های آینده،‌ماندگار سازد و از مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی می‌خواهد تا با حضور آگاهانه و گسترده خود در ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت حماسه غرور‌آفرین هشت سال دفاع مقدس، از ایثاگری‌های دلاور مردانی که با عزم و اراده پولادین و با نثار خون خویش،‌نهال این انقلاب را آبیاری کردند، تجلیل و قدردانی و با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار