کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: طرح مشورت کی روش در شرایط فعلی با افراد ایرانی سخنی غیر حرفه ای و غيرمنطقی است چرا که زمان عقد قرارداد باید به این نکات توجه می شد.

صادق ورمزبار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال باید در هنگام عقد قرارداد با مربی خارجی در خصوص استفاده از دستیار با سرمربی به توافقات کامل برسند در شرایط فعلی بیان چنین سخنانی که کی روش از گزینه های ایرانی جهت مشاوره استفاده کند بیهوده و غیر معقول است.

ورمزیار تصریح کرد: فدراسیون فوتبال در زمان عقد قرارداد با کی روش، به وی اختیارات بیش از حد معمول داده است و حتی انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان و امید را بر عهده کی روش قرار داد اتفاقی که در اغلب کشورهای صاحب فوتبال رخ نمی دهد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در زمان عقد قرارداد بررسی و ارزیابی های دقیق در خصوص بندهای قرارداد با کی روش صورت نگرفت فدراسیون باید اختیاراتی مبنی بر معرفی گزینه های ایران در خصوص دستیاری کی روش در بند قرارداد درج می کرد که متاسفانه کوتاهی نمود و حال نمی توانیم از روی جبر مسئله ای را به کی روش تحمیل کنیم.

ورمزیار خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی باید به موفقیت تیم ملی کمک و از اعضا کادر فنی تیم حمایت کنیم تا مسابقات مقدماتی جام جهانی به پایان برسد و تیم ملی ایران با اقتدار به جام جهانی صعود کند.

کارشناس فوتبال همچنین در خصوص دیدار تیم فوتبال سپاهان با الاهلی امارات اظهار داشت: تیم فوتبال سپاهان در شرایط مناسبی قرار دارد و اگر چه در ابتدای لیگ دوازدهم با افت مواجه بود اما پس از گذشت زمان، بازیکنان این تیم با یکدیگر هماهنگ تر شدند و در شرایط فعلی سپاهان تبدیل به تیم بسیار منسجم و قدرتمندی شده است و در مسابقات جام باشگاه های آسیا نماینده فوتبال ایران است بنابراین امیدوارم با درخشش قابل قبول از حیثیت فوتبال ایران دفاع کند.

کارشناس فوتبال خاطر نشان کرد: تیم های عربی در مقابل فوتبالیست های ایرانی از اعتماد به نفس بالایی برخوردار نیستند از این رو بازیکنان ما می توانند با استفاده از ضعف بازیکنان عربی نتیجه ی مطلوب را کسب کنند و با توجه به این که دیدار در اصفهان و به میزبانی سپاهان برگزار می شود لذا شرایط برای پیروزی بازیکنان سپاهان فراهم تر از تیم الاهلی امارات است.

وی خاطر نشان کرد: تیم های عربی پول های هنگفتی را صرف جذب و خرید بازیکنان درجه یک و حرفه ای می کنند  از این رو از فوتبال حرفه ای برخوردار هستند در مقابل تیم ایران نیز بازیکنان فنی و سطح بالای بسیاری را در اختیار دارد اما متاسفانه عدم برنامه ریزی صحیح لطمه های جبران ناپذیری را به پیکره ی فوتبال زده است.

کارشناس فوتبال خاطر نشان کرد: تیم های عربی از لحاظ فنی و سطح کیفی بالاتر از ملی پوشان ایران نیستند اما آنچه که باعث می شود در مقابل تیم های عربی به خصوص عربستانی با مشکل روبرو شویم علاوه بر عدم برنامه ریزی صحیح ، عدم اتحاد و هماهنگی بین بازیکنان و مسئولان فوتبال است.

ورمزیار خاطر نشان کرد: تیم ایران شایستگی قرار گرفتن در مکان نخست آسیا را دارد و معتقد هستم که بسیاری از بازیکنان ما در سطح بازیکنان طراز اول دنیا عمل می کنند اما مشکلات موجود سبب شده است که زمینه برای شکوفایی بازیکنان فراهم شود.

کارشناس فوتبال خاطر نشان کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال برای موفقیت تیم ایران به جای این که پول های هنگفتی را هزینه معرفی کارشناسان متعدد کند بازیکنان خارجی با کیفیت همچون جانواریو را تبعه ایرانی کند و از اینچنین بازیکنانی در فوتبال ملی استفاده کنند تا فوتبال از روند رکود و افول خارج شود./مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار