كارشناس فوتبال در خصوص بازي ايران مقابل ازبكستان اظهار داشت: نفرات تيم ملي فوتبال كشورمان از ميانگين سني جوان تشكيل شده است که هم مثبت است و هم منفي.

صادق ورمزيار در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: ديدار ايران مقابل ازبكستان بسيار سخت است چرا كه تكليف سرنوشت گروه تا حدود فراواني مشخص مي شود و ايران با توجه به نوع سيستم و بازي ازبكستان ديدار سختي را پيشرو دارند و بسيار زيرك و با هوش عمل كنند تا از سوي بازيكنان ازبكستان غافلگير نشوند.

وي ادامه داد: تيم ملي ازبكستان در پست دفاع بسيار قدرتمند هستند و دريافت فقط يك گل دربازي هاي گذشته از نقطه قوت تيم ازبكستان در خط دفاع حكايت مي كند.

ورمزيار تصريح كرد: سيستم تيم ملي ازبكستان به مانند فوتبال مدرن دنيا است و واضح است كه به دنبال نتيجه هستند از اين رو بازيكنان بايد اول دفاع و سپس در پي گلزني باشند و با توجه به نقطه ضعف ايران در خط دفاع امكان عبور مهاجمان تيم ملي ازبكستان و به ثمر رساندن گل  بسيار زياد است.

كارشناس فوتبال افزود: تيم ملي ايران بر خلاف ازبكستان از سيستم هجومي در بازي هاي خود استفاده مي كند اما معتقد هستم براي كسب نتيجه مطلوب بايد مطابق با سيستم ازبكستان بازي كرد و با توجه به اينكه تيم ملي ازبكستان از حضور بازيكنان طراح و صاحب توپ بي بهره است و از طرفي چند مهره ي خود را در اختيار ندارد لذا فرصت مناسبي براي كسب امتياز از اين تيم قدرتمند است .

وي ادامه داد: تيم ملي فوتبال كشورمان متشكل از بازيكنان جوان و با تجربه است اما ميانگين سن بازيكنان در كل جوان است از اين رو اين مسئله از لحاظ دوندگي نقطه مثبت تيم ملي محسوب مي شود و از طرفي بي تجربگي آنها امكان و درصد اشتباه را افزايش مي دهد.

ورمزيار ادامه داد: تيم ملي فوتبال كشورمان در خط هافبك با حضور بازيكنان حرفه اي بسيار با قدرت است اما متاسفانه علاوه بر ضعف در خط دفاعي تيم ملي داراي يك بازيكن سرزن و تمام كننده در خط حمله نمي باشد و در بازي هاي گذشته اين مشكل به طور كامل مشهود و واضح بوده است.

ورمزيار افزود: اميدوارم اعضاي كادرفني تيم ملي براي ضعف در خط حمله تمهيداتي بيانديشند تا مشكل گل زني تيم ملي كشورمان حل شود./ق

برچسب ها: ایران ، ازبکستان ، ورمزیار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار