کنفرانسي درباره وضع حقوق بشر در بحرين در مقر شوراي حقوق بشر سازمان ملل در ژنو برگزار شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه العالم ؛ در اين کنفرانس جنايتهاي رژيم بحرين در حق مردم بي دفاع اين کشور و سياست مجازات دسته جمعي اين رژيم در بحرين بررسي شد. شخصيت هاي حقوقي، فعالان حقوق بشر و نمايندگان سازمانهاي بين المللي در اين کنفرانس حضور داشتند. در اين کنفرانس، سرکوب روشمند ملت بحرين محکوم شد.

اين کنفرانس در آستانه نشست شوراي حقوق بشر سازمان ملل براي بررسي پرونده حقوق بشر بحرين برگزار شد.

عبدالحميد دشتي نماينده کويتي در حاشيه اين کنفرانس با اشاره به سياستهاي دوگانه غرب در تعامل با مسئله حقوق بشر تصريح کرد:«نظام جهاني امروز با فساد و برخورد با مسايل مختلف بر اساس منافع قدرتهاي بزرگ روبروست. به همين علت شاهد برخوردهاي دوگانه با مسايل مختلف هستيم. پايداري ملت بحرين است که ما را به اين واقعيت رساند و اين رژيم ها را رسوا کرد.»
فدراسيون جهاني حقوق بشر هم در گزارش مفصلي درباره بحرين به جنايتها عليه شهروندان در اين کشور پرداخت.

ژان بايو عضو فدراسيون جهاني حقوق بشر به العالم گفت:«به مسئله بحرين به اندازه کافي توجه نشده است. ما دستکم از فوريه سال 2011 تاکنون در اين باره متاسف هستيم. شوراي حقوق بشر درباره سوريه، تونس و ليبي موضعگيري کرد، اما در مورد بحرين سکوت کرده بود.»

ندي ضيف فعال بحريني به العالم گفت:«تحرکات مردمي در بحرين ادامه دارد و متوقف نشده است. ملت بحرين زنده است و ظلم را نخواهد پذيرفت.»

برچسب ها: بحرین ، حقوق ، بشر ، ژنو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار