در حالی که ساعاتی دیگر پرونده حقوق بشر در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد مطرح و بررسی خواهد شد، نیروهای امنیتی آل‌خلیفه بار دیگر به منازل علمای دینی در این کشور یورش بردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه العالم، نیروهای رژیم حاکم بحرین پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) به منزل دو تن از علمای دینی این کشور حمله کردند.

جمعیت وفاق ملی- اسلامی بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد: این اقدام رژیم حاکم در چارچوب سرکوبگری‌ها و انتقام از شهروندان و مجازات آن‌ها به علت بیان دیدگاهشان صورت می‌گیرد و پیام واضح رژیم به جامعه بین‌المللی است که روز چهارشنبه قرار است پرونده این کشور را در شورای حقوق بشر سازمان ملل بررسی کند.

بر اساس این گزارش، شمار زیادی از نیروهای آل‌خلیفه به منزل پدر شیخ «عادل الشعله» در منامه یورش بردند. سه روز پیش شیخ الشعله در فرودگاه بین‌المللی بحرین- به اتهام شرکت در تظاهرات- بازداشت شد.

همچنین شمار زیادی از نیروهای امنیتی آل‌خلیفه به منزل شیخ هانی البزاز حمله کردند و پس از شکستن در منزل او را بازداشت و با خود بردند، اما پس از چند ساعت او را آزاد کردند.

جمعیت وفاق ملی- اسلامی بحرین اعلام کرد: اقدامات رژیم حاکم به خوبی گواهی بر این است که این رژیم بر خلاف اعتراض‌های بین‌المللی همچنان به ارتکاب جنایت علیه مردم دمکراسی‌خواه ادامه می‌دهند.

این جمعیت به شدت بازداشت علمای دینی و یورش ددمنشانه به منازل آن‌ها را محکوم و تاکید کرد که این اقدامات سبعانه نشان‌دهنده این است که این رژیم نمی‌تواند خواسته‌های مردم را برآورده کند.
برچسب ها: بحرین ، روحانیون ، حقوق ، بشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار