كارشناس فوتبال كشورمان معتقد است كه تيم سپاهان با توجه به عملكرد و تجربه خويش در ليگ قهرمانان آسيا مي‌تواند براي فوتبال كشورمان در اين برهه از زمان آبروداري كند.

علي‌اصغر مديرروستا در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: تيم سپاهان با مديريت بالا و با كيفيتي كه در چند سال اخير داشته توانسته نقطه مثبت فوتبال كشورمان در آسيا باشد و تقريبا نتايج ضعيف ملي ما را در ليگ قهرمانان با نتايج قابل قبول جبران مي‌كند.

وي تصريح كرد:‌ سپاهان در چند سال اخير تنها تيمي است كه نه تنها در اين وضع فوتبال ما درجا نزده است بلكه روند رو به رشدي داشته است و فكر مي‌كنم با اين نتايج اعتماد به نفس بالايي پيدا كرده است و ديگر مي‌توان از سپاهان ايران بعنوان يك تيم بين‌المللي نام برد.

علي‌اصغر مديرروستا خاطرنشان كرد: تيم سپاهان در 2، 3 بازي اخير ليگ برتري خود نتوانسته آن طور كه انتظار مي‌رفت نتيجه قابل قبول كسب نكرده است اما اين امر هيچ چيز از اعتبار تيم سپاهان كم نمي‌كند چرا كه داراي بازيكنان جوان، با انگيزه و با تجربه‌اي هستند و در كل باشگاه سپاهان راه نتيجه گرفتن در ليگ قهرمانان آسيا را در چند فصل اخير ياد گرفته است.

وي در خصوص تيم الاهلي نيز اشاره كرد:‌ تيم‌هاي عربي و به خصوصي الاهلي نيز هيچ وقت دست و پا بسته نبودند و به عقيده من نقطه قوت اين نوع تيم‌ها در خط حمله‌شان مي‌باشند كه تيم سپاهان نيز در خط دفاع از بازيكنان بزرگي بهره مي‌برد.

مديرروستا در پايان گفت:‌ به نظر من كمتر تيمي مي‌تواند در اصفهان از سپاهان امتياز بگيرد و بطو رحتم اين تيم نيز مثل هم‌تيمي‌هاي عربي به دنبال اتفاقات اين ديدار است در غير اين صورت بطور حتم الاهلي فقط براي كسب نتيجه تساوي به اصفهان مي‌آيد چرا كه قدرت شكست دادن تيم بزرگي چون سپاهان را ندارد/مح

 

برچسب ها: مدیرروستا ، سپاهان ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار