رئیس پلیس فتا گفت: اقتدار پلیس ایران را ناشی از وجود ریشه های مردمی در آن است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید کمال هادیانفر پلیس ایران با وجود تمام محدودیت ها هم اکنون به عنوان یکی از برجسته ترین پلیس های دنیا شناخته شده چرا که حرکت خود را بر اساس آموزه های دینی، رعایت حقوق شهروندان و نیازهای روز جامعه سازماندهی و برنامه ریزی می کند.
وی در ادامه به فعالیت پلی فتا اشاره کرد و اظهار داشت: با ایجاد پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات یکی از نمونه های پویایی و همگامی پلیس با توسعه و تحولات اجتماعی کشورمان است که در همین خصوص اقتدار پلیس ایران را باید در ریشه های مردمی آن جستجو کرد. پلیس متشکل از آحاد مختلف مردم است که در همین رابطه پلیس ما خیلی راحت تر نسبت به سایر پلیس های جهان ارتباط برقرار می کند و گام های خود را برای حفظ و  ارتقا امنیت اجتماعی مردم بر می دارد.
سید کمال هادیانفر با توجه به هفته ناجا اذعان کرد: شعار هفته ناجا سرمایه اجتماعی اساس و اقتدار پلیس است که مهمترین سرمایه پلیس در ایران اقشار مختلف مردم هستند که همراه با پلیس در مراحل مختلف در تامین امنیت نقش خود را به خوبی نشان داده اند.
وی در ادامه وظیفه وجود پلیس فتا اشاره کرد و گفت: درحال حاضر ارتباط تنگاتنگی بین پلیس و مردم در فضای مجازی صورت گرفته که این موضوع باعث ایجاد حس اعتماد و گرایش مردم به پلیس است و مردم پیگیری مشکلات و چالشهای خود را در فضای مجاز به ما محول می کنند.
وی در خصوص سیاست پلیس فتا خاطر نشان کرد: سیاست  ما شناخت محیط های جرم خیز برای جلوگیری از فعالیت مجرمان در آن فضاهاست تا بتوانیم با ایجاد بسته های مناسب برای توسعه و امنیت کاربران در این فضا باعث پیشرفت کشورمان بشویم./ف
برچسب ها: پلیس ، دنیا ، مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار