رئیس پلیس فتا از دستگیری جاعل حرفه ای صادر کننده کارت اعتباری بین المللی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سید کمال هادیانفر افزود:شاکی پس از شکایت اظهار داشت مدتی پیش در محیط اینترنت آگهی با مضمون افتتاح حساب های بانکی در ایالات متحده مشاهده کرده و به دلیل شرکت در کنگره های خارج از کشور نیاز به یک حساب بانکی بین المللی و کارت اعتباری از وی داشته وی با شماره مندرج در آگهی که همان مجری صدور کارت های عابر بانک بین المللی بود تماس و پس از گفتگو های لازم در ازای افتتاح حساب بانکی بین المللی مبلغی در حدود 60 میلیون ریال به وی پرداخت کرده که پس از مدتی نامبرده دیگر تلفن های خود را پاسخگو نبوده و مبلغ واریزی را کلاهبرداری کرده است.
وی در ادامه بیان کرد: طی تحقیقات تخصصی و پلیس کار آگاهان وب سایت متهم و کلیه حساب های بانکی وی را شناسایی و مسدود کردند.
رئیس پلیس فتا اظهار داشت: در بازرسی از محل فعالیت متهم تعداد زیادی کارت اعتباری بین المللی غیر مجاز و تعدادی سیم کارت های مربوط به اپراتورهای کشورهای بیگانه کشف و ضبط شد.
وی خاطر نشان کرد: متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده به جرم خود اعتراف کرد و در تحقیقات تکمیلی نیز مشخص شد اکثر افرادی  که به متهم مراجعه کردند دانشجویان،‌اساتید و پزشکان و متخصصان علمی بوده اند لذا بررسی هاجهت شناسایی سایر مالباختگان کماکان ادامه دارد./ل
برچسب ها: کارت ، اعتباری ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار