مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین از توزیع 6 میلیون و 400 هزار لیتر سوخت کشاورزی بین بهره‌برداران این بخش در سه ماهه دوم امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس  ناصر انصاری گفت : شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع فرآیند توزیع سوخت کشاورزی، ضمن اینکه کاهش نگرانی کشاورزان را به دنبال دارد موجب افزایش مکانیزم کنترل و نظارت بر توزیع سوخت می‌شود.
وی با بیان اینکه مدیریت سوخت کشاورزی نیاز به فرهنگ‌سازی عمومی دارد، افزود: بیشتر مردم قیروکارزین از طریق کشاورزی تأمین معیشت می‌کنند، بنابراین جهاد کشاورزی برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه و اصولی باید با تلاش و جدیت به تمام کشاورزان آگاهی‌های لازم را ارائه دهد.
مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین گفت: متقاضیان سوخت کشاورزی هر ماه با ثبت فرم الکترونیکی کشاورزان در سامانه مدیریت سوخت و سپس با احراز هویت مشخصات کشاورزان در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی می‌توانند اقدام به اخذ حواله سوخت کشاورزی کنند.
انصاری از توزیع 6 میلیون و 400 هزار لیتر سوخت کشاورزی بین بهره‌برداران این بخش در سه ماهه دوم امسال خبر داد و افزود: بهره‌برداران برای دریافت سوخت به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی معرفی شده‌اند که با توجه به فصل گرما و کاشت برنج و ذرت و همچنین نیاز آبی بیشتر باغ‌ها در این فصل از سال، سوخت بیشتری مورد نیاز بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان است.
این مقام مسئول در پایان گفت: انتظار می‌رود با مساعدت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و تعاون روستایی برای خرید و حمل به موقع سوخت، بهره‌برداران بخش کشاورزی برای تامین سوخت خود با مشکل مواجه نشوند./س

برچسب ها: توزیع ، سوخت ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.