فرمانده سپاه روح الله استان مركزی گفت: هدف از تولید و انتشار فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) تقابل جدی لیبرال دمكراسی با اندیشه اسلام نبوی و علوی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، سردار ابوحمزه در همایش آموزشی نویسندگان و خبرنگاران افتخاری بسیج استان مركزی افزود: مبارزه اندیشه لیبرال سرمایه داری و دمكراسی با اندیشه اسلام نبوی و علوی ریشه در تاریخ دارد زیرا آنان اسلام را مانعی جدی برای رسیدن به قدرت، ثروت و لذت می دانند.

وی تاكید كرد: عقلانیت، معنویت و عدالت مبنای اندیشه اسلام نبوی و علوی است كه آثار تجلی آن در اندیشه ها و فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در نظام سرشار است.

فرمانده سپاه روح الله استان مركزی اظهار كرد: تضاد لیبرال سرمایه داری با نظام مقدس جمهوری اسلامی با به دست آوردن و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای، آزادی و حقوق بشر نیست بلكه آنان با اندیشه اسلام نبوی و علوی و هلال شیعی كه برخاسته از ایران می باشد، دشمنی دارند.

سردار ابوحمزه ادامه داد: اشخاص بسیاری از اوایل انقلاب اسلامی با نظام همراه بوده و رفته رفته به دلیل شناخت كم و ضعیف از اندیشه اسلام نبوی و علوی از مسیر اصلی منحرف شده اند.

وی بیان كرد: اسلام نبوی و علوی برگرفته از نهضت مهدویت بوده كه از غدیر، بعثت و توحید است و به همین دلیل هجمه سنگین و مستمر به قرآن، پیامبر اعظم (ص)، ائمه اطهار (ع) و ولایت فقیه، مراجع عظام تقلید در دستور كار قرار دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مركزی یادآور شد: خروجی قدرت، ثروت و لذت كه مبنای اندیشه سرمایه داری است تولید فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و قرآن سوزی می شود كه ادامه خواهد داشت.

سردار ابوحمزه تاكید كرد: خبرنگاران و نویسندگان دلسوز ایران اسلامی و كشورهای آزادی خواه جهان برای هجمه به كانون اندیشه لیبرال سرمایه داری باید از معیارها و ملاك های اسلام نبوی و علوی شناخت دقیق داشته باشند./س
برچسب ها: اسلام ، نبوی ، توهین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.