معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد با تاكيد بر اينكه وزرا و معاونين رياست جمهوري بايد در برابر قانون يكسان باشند، گفت: رئيس جمهور بايد پاسخگوي اين امر باشد.

سعيد گل‌صنم‌لو معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به ابقاي سعيد مرتضوي در سازمان تامين اجتماعي گفت: با توجه به صدور حكم قضايي مرتضوي، وي صلاحيت حضور در عرصه سياسي كشور را ندارد.

وي با تاكيد بر اينكه وزرا و معاونين رياست جمهوري بايد در برابر قانون يكسان باشند اظهار داشت: رئيس جمهور بايد پاسخكوي اين امر باشد.

گل‌صنم‌لو با اشاره به اينكه حكم مرتضوي اثبات شده است، تصريح كرد: ابقاي مرتضوي و تقدير نمايندگان دور از شأن مجلس بوده و ابقاي مرتضوي به عنوان رئيس سازمان تامين اجتماعي قابل پذيرش نيست.

اين فعال دانشجويي با بيان اينكه ابقاي مرتضوي توجيه پذير نيست، اظهار داشت: بايد دولت و نظام، خود را از مظان اتهام خارج كرده و افرادي كه مورد اتهام هستند را معرفي كرده و قوه قضائيه بررسي كند.

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد به عنوان يكي از اعضاي جنبش دانشجويي در پايان خطاب به احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: با وجود حركت‌هاي انقلابي دولت دهم اينگونه انتصابات با عملكرد دولت متناقض بوده و نمايندگان در حركت خود تجديد نظر كنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: ابقا ، مرتضوی ، رئیسجمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار