معاون تهذیب حوزه‌های علمیه گفت: ولایت پذیری و عشق به امام زمان از بارزترین صفات حضرت فاطمه معصومه(س) است که باید الگوی جامعه اسلامی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، حجت الاسلام حسینخانی با تبریک دهه کرامت، گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) دارای ویژگی‌های فردی و اجتماعی منحصر به فردی است که در این برهه از زمان ولایت پذیری و ایمان راسخ به امام زمان خویش یعنی امام رضا(ع) باید از سوی بانوان و دختران امت اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.
وی ادامه داد: در فضیلت حضرت فاطمه معصومه(س) همین بس که ائمه معصومین(ع) پیرامون شخصیت ایشان سفارش‌های زیادی داشته اند و بهشت را به عنوان پاداش زیارت این بانوی نمونه نوید داده اند.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه، شفاعت را از دیگر فضیلت های حضرت معصومه(س) دانست و بیان کرد: بعد از نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع)، تنها زنانی که از این مهم بهره مند می باشند حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت معصومه(س) هستند

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی های این بانوی نمونه اسلام این است که امام صادق (ع) وجود ایشان را در قم نوید داده بودند و امروز نیز، به برکت حضور آن حضرت ، این شهر به عنوان مرکز علم، فقاهت و خاستگاه علمای اسلام می درخشد./س

برچسب ها: قم ، حوزه ، ولایت ، حضرت معصومه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.