مدیركل آموزش و پرورش استان سمنان با تاكید بر فراهم بودن شرایط لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید گفت: با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت 108 هزار دانش آموز اول مهرماه به سر كلاس های درس می روند

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ 'محمد بناییان سفید' روز سه شنبه   گفت: زنگ مهر و مقاومت در استان سمنان با حضور مسوولان استانی اول مهرماه در مدرسه شهید قزوه ای سمنان نواخته می شود.

وی شمار دانش آموزان پایه اول ابتدایی را امسال 9 هزارو 300 نفر و نوآموزان پیش دبستانی را بیش از 9 هزار نفر بیان كرد و گفت: زنگ شكوفه های نیز روز چهارشنبه بیست و نهم شهریور ماه در مدرسه ای در شهر آرادان نواخته می شود.

بناییان سفید گفت: برای تامین كلاس ششم كه در قالب نظام جدید آموزشی در دوره ابتدایی ایجاد شده است بیش از 400 كلاس تامین و آماده و تجهیز شده است.

وی با اشاره به آغاز طرح تحول بنیادین در نظام آموزشی ، سال 92 - 91 را سالی استثنایی در تعلیم و تربیت خواند و گفت: برای اجرای هرچه بهتر نظام جدید كه شامل تحول در محتوای درسی سال دوم و نیز استقرار سال ششم ابتدایی است معلمان مربوطه دوره های آموزشی را گذرانده و آماده شده اند.

وی گفت: در اجرای پروژه مهر 450 واحد آموزشی در استان سمنان با اجرای طرح هجرت سه شاداب سازی و با انجام رنگ آمیزی، تعمیرات لازم و فراهم ساختن تجهیزات شرایط لازم را برای شروع سال تحصیلی بدست آورده اند.

وی با بیان اینكه امسال 95 درصد مدارس استان سمنان یك نوبته هستند گفت: با اخذ مجوز امسال 13 مدرسه جدید شاهد و نمونه دولتی در شهرهای مختلف استان سمنان در بخش پسرانه و دخترانه ایجاد شده است./ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.