خواهر ندا شهسواري اولين بانوي المپيكي ايران گفت: بارها شده است كه در تمرينات ندا را شكست داده ام.

سارا شهسواري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نيمي از حياط منزلمان را به صورت يك سالن اختصاصي پنگ پنگ در آورده ايم به گونه اي كه دو ميز تنيس روي ميز در آن جا مي شود و همان جا خانوادگي بازي مي‌كنيم.

نفر دوم رقابتهاي رده بندي دسته يك بانوان در رده سني بزرگسالان تصريح كرد: مدتي بود كه به خاطر تحصيلاتم پينگ پنگ را به صورت جدي دنبال نمي كردم اما اكنون دوره كارشناسي ام در رشته فناوري اطلاعات به پايان رسيده است و به همين دليل دوباره بازگشته ام.

وي افزود: در رقابتهاي دسته يك توانستم دوم شوم و به دسته برتر صعود كنم اما در رقابتهاي دسته برتر نتوانستم نتيجه بگيرم و متاسفانه به دسته يك سقوط كردم.

سارا شهسواري درباره علت ناكامي اش در اين پيكارها گفت: مي‌توانم به جرات بگويم كه چون در خانه با دستهاي قوي پينگ پنگ بازي كرده ام بازي با قوي ترين ها برايم راحت تر است و برخلاف ساير بازيكنان من توان مهار كردن توپهاي كم سرعت را ندارم.

وي مدعي شد به قدري با ندا شهسواري كه چپ دست است تمرين كرده ام كه اكنون ديگر بازي با چپ دست ها برايم عادي شده است.

وي در پاسخ به اين پرسش كه خواهر ندا بودن چقدر به او كمك كرده است گفت: ندا شهسواري بازيكن بسيار خوبي است او به من روحيه و انگيزه مي دهد تا بازي كنم و به تمريناتم ادامه دهم.

سارا شهسواري از المپيك 2016 هم صحبت كرد سهميه گرفتن در رقابتهاي المپيك 2016 بسيار سخت است اما من خيلي دوست دارم كه به اين رقابتها راه يابم اما كمي دور از ذهن است به هر حال من با پايان دوره تحصيلي ام دوباره بازگشته ام تا پينگ پنگ را با جديت آغاز مثل گذشته دنبال كنم وبتوانم بازيكن خوبي بشوم.

شايان ذكر است سار شهسواري پيش از اين در رقابتهاي ليگ بانوان عضو تيم پتروشيمي تهران بود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار