اداره کل ورزش و جوانان استان تهران طی مراسمی از ورزشکاران مدال آور و افتخارآفرین این استان در بازیهای المپیک 2012 لندن تجلیل کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران طی مراسمی از ورزشکاران مدال آور و افتخارآفرین این استان در بازیهای المپیک 2012 لندن تجلیل کرد.

در این مراسم که با حضور سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، پولاد گر رئیس فدراسیون تکواندو، رؤسای حوزه ها، ادارات و هیئت های ورزشی استان تهران در سالن همایش آکادمی ملی المپیک برگزار شد، از حمید سوریان دارنده مدال طلا، محمد باقری معتمد و احسان حدادی دارنده مدال نقره المپیک و الهه احمدی افتخارآفرین رشته تیراندازی و نفر ششم المپیک لندن، با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل بعمل آمد.

 دکتر سجادی در خصوص برگزاری این مراسم گفت: استان تهران همواره سهم زیادی در موفقیت های ورزش کشور دارد و در المپیک لندن هم، با کسب یک طلا، دو نقره و یک مقام ششمی براین مهم، مهر تائید زد، لذا با برپایی مراسم تجلیل از مدال آوران و افتخار آفرینان استان تهران در المپیک لندن، تلاش خود را در این راستا، کامل کرد.

در ادامه مراسم، فرهمند مشاور وزیر و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اظهار داشت: افتخار بسیار بزرگی نصیب ورزش استان شده و وظیفه داشتیم از افتخارآفرینی‌ این عزیزان که تربیت شده مکتب جمهوری اسلامی هستند، قدردانی کنیم.

فرهمند ادامه داد: برای المپیک باید برنامه ریزی داشت و به افزایش مدال فکر کرد، چرا که چاره ای جز این نداریم و در این راه، مربیان باید دل بسوزانند، فدراسیون ها و هیئت ها تلاش کنند تا انگیزه لازم ایجاد شود.

وی از کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک مقام ششمی توسط ورزشکاران استان تهران در بازیهای المپیک 2012 لندن به عنوان یک افتخار ارزشمند یاد کرد و گفت: تهران از حیث امتیاز در استانهای کشور در کسب مدال المپیک، اول است و این افتخار را به مردم تهران، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و استانداری تهران تبریک می گویم که انصافاً سنگ تمام گذاشتند. خوشبختانه سرمایه گذاری خوبی صورت گرفت، رسانه ها تمرکز کردند و خدا را شکر که انتظارات برآورده شد.

گفتنی است در پایان این مراسم و از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به مدال آور طلایی المپیک، مبلغ 15 میلیون تومان، به دارندگان مدال نقره، هر یک 12 میلیون و 500 هزار تومان و به الهه احمدی مبلغ 5 میلیون تومان اهدا شد./آق
برچسب ها: تجلیل ، المپیکی ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.