اولين بانوي المپيکي تنيس روي ميز ايران گفت: مسابقات رده بندي دسته برتر بزرگسالان در شرايطي برگزار شد که در هيچ جا به اينگونه نيست و اين تعداد بازي در يک روز غيرمنصفانه بود.

ندا شهسواري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: اين مسابقات با حضور 15 نفر و در 2 روز برگزار شد در روز اول 25 شهريور مجبور شديم 10 بازي انجام دهيم و اين هر بازيکني را از پا مي اندازد.

وي تصريح کرد: در بازي آخرم بعد از 9 بازي در حالي مقابل محجوبه عمراني قرار گرفتم که توان ايستادن نداشتم چه برسد بازي کنم به همين علت با نتيجه 3 بر 1 مغلوب شدم و همين يک باخت باعث شد نفر دوم شوم.

شهسواري با بيان اينکه چند سالي است که در اين پيکارها نفر اول مي شد خاطرنشان کرد: نمي گويم اول شدن را دوست ندارم اما حقيقت اين است که تمريناتم براي اين مسابقات کافي نبود، من بعد از رقابت هاي المپيک 2012 لندن مدت 10 روز استراحت کردم زيرا انرژي ام کامل تخليه شده بود و اين موضوع را عقب انداخت.

اولين بانوي المپيکي ايران براي بهتر برگزار شدن رقابت هاي رده بندي بزرگسالان پيشنهاد داد: به نظر من تعداد روزهاي آن بايد بيشتر شود تا حداکثر بازي اي که در هر روز هر بازيکن انجام مي دهد از تعداد 7 بازي بيشتر نشود.

شهسواري در پاسخ به اينکه برنامه اش براي المپيکي شدن در 4 سال آينده چيست بيان کرد: کسب سهميه المپيک بسيار سخت شده است و فکر مي کنم بازيکناني بتوانند سهميه المپيک را بگيرند که داراي رنکينگ زير 100 باشند من از همين الان برنامه دارم و دوست دارم بتوانم به اين مهم دست يابم.

وي افزود: و اگر توانستم به المپيک برزيل راه يابم بايد به فکر حريف تمريني باشم زيرا فدراسيون در المپيک 2012 فقط يک هفته حريف مجاري آورد و من با نتيجه نزديک 4 بر 3 واگذار کردم اگر بيشتر تمرين مي کردم به طور حتم نتيجه بهتري مي گرفتم براي المپيک بعدي هم حتي اگر شده با هزينه شخصي خودم بايد با حريف تمريني خارجي پينگ پنگ تمرين کنم.

وي در پاسخ به اينکه براي رسيدن به رنکينگ زير 100 بايد چه کند گفت: بايد علاوه بر شرکت در مسابقات برون مرزي اردوي تدارکاتي هم برگزار شود تا بازيکنان با آمادگي کامل شرکت کنند و بتوانند رنکينگ جهاني خود را ارتقا بخشند.

بازيکن تيم ملي تنيس روي ميز ايران از بازي هاي ليگ بانوان هم صحبت کرد، شرايط ليگ سال گذشته بسيار بد بود و من شنيده ام که امسال قرار است تحولاتي صورت پذيرد اما بهترين کار اين است که باشگاه هايي را که براي تنيس روي ميز آقايان تيم مي دهند مجاب کنند تا براي بانوان هم تيم تشکيل دهند تا وضعيت بانوان بهتر شود و ديگر مشکل حامي مالي نداشته باشند./مح
برچسب ها: پینگ پنگ ، تنیس ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.