نائب رئيس كميسيون فرهنگي از مرکز نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی واقع در ابتدای ورودی باب الجواد(ع) حرم رضوی بازدید کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد سید رمضان شجاعی‌کیاسری حیات معنوی و عامل پیش‌برنده فعالیت‌های روزمره خود را در گرو زیارت حرم رضوی دانست و ادامه داد: اگر حرم امام رضا (ع) در ایران نبود، ما چه بهره معنوی می‌توانستیم داشته باشیم؟ وجود مضجع شریف امام هشتم در شهر مشهد باعث می‌شود دلتنگی‌ها و خواسته‌های معنوی خودمان را در کنار این بقعه نورانی با خداوند متعال نجوا کنیم.

این نماینده مجلس در پایان بازدید از نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: من بار‌ها گفته‌ام آستان قدس رضوی به اندازه یک کشور ظرفیت فرهنگی و اقتصادی دارد و این نقش ویژه در کشور ما بی‌بدیل و گسترده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه و توانمندی‌های ارائه شده آستان قدس رضوی در آن، می‌تواند برای آینده فرزندان ما به عنوان یک الگو که نمایانگر عشق و علاقه معنوی مردم است ماندگار و درس آموز باشد.

نماینده مردم ساري در مجلس شورای اسلامی افزود: باید توجه داشت همه این ظرفیت‌های به وجود آمده در آستان قدس رضوی از محل نذورات و موقوفات است و دولت هیچ بودجه‌ای در این مسیر هزینه نکرده است. وي افزود: امروزه دولت مبلغ قابل توجهی به آستان قدس رضوی بدهکار است و آستان قدس از بزرگ‌ترین حامیان فرهنگی و اقتصادی نظام اسلامي محسوب مي‌شود. من مجددا تاکید می‌کنم که اطلاع رسانی شود تا همه مردم بدانند که دولت در این محدوده هیچ بودجه‌ای هزینه نمی‌کند و صاحب همه چیز در این بخش، اخلاص عمومی علاقه‌مندان به امام هشتم شیعیان جهان است.

عضو کمیسیون شورا‌ها خدمات ارائه شده به زائران مضجع رضوی را ستود و افزود: خدمات آستان قدس رضوی روز به روز بهتر، با کیفیت‌تر و با برنامه‌تر ارائه مي‌شود. در مقام مقایسه با چندین شهر زیارتی جهان که بدانها سفر داشته‌ام باید عرض کنم که نوع تکنولوژی به کارگیری پذیرایی از زائران در مشهد، بر‌ترين است.

وی پیشنهاد کرد که در حوزه سفر به مشهد تسهیلات بیشتری برای عموم مردم در نظر گرفته شود و اظهار داشت: مردم ایران ذاتا دوستدار خاندان اهل بیت پیامبر اسلام (ص) هستند. باید برای همه مخصوصا روستاییانی که توانایی مالی ندارند، برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای داشت تا هر چه سهل‌تر موفق به آستان بوسی مضجع امام رضا (ع) شوند.

شجاعی‌کیاسری در پایان اضافه کرد: خوشحالم که در کنار زیارت مضجع امام هشتم موفق به بازديد از نمایشگاه آستان قدس رضوي و آشنایی هر چه بیشتر با فعالیت‌های متنوع این مجموعه شدم و از مدیریت و دست اندرکاران این مجموعه کمال تشکر را دارم ابوعطا

برچسب ها: آستان قدس ، حامی ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.