عضو كميسيون امنيت ملي مجلس در يادداشتي، اهانت عوامل آمريكا و صهيونيسم جهاني به ساحت نوراني پيامبر اسلام(ص) را محكوم كرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران محمدصالح جوكار نماينده مردم يزد و صدوق و عضو كميسيون امنيت ملي مجلس در يادداشتي در محكوميت اهانت به ساحت نوراني پيامبر عظيم‌الشان اسلام(ص) آورده است:

اهانت به ساحت پيامبر اعظم(ص)، تلاش مذبوحانه استكبار براي مقابله با اسلام و جلوگيري از موج عظيم بيداري اسلامي در دنياست. حمايت آمريكا و رژيم صهيونيستي و دولت‌هاي غربي از اهانت‌كنندگان به دين مبين اسلام و شعائر مذهبي مسلمانان مسبوق به سابقه است. اقدام سلمان رشدي ملعون، كاريكاتوريست دانماركي و ديگر اقدامات از اين قبيل، نشان‌دهنده اين مسئله است كه نه تنها عزم جدي در دولت‌هاي غربي براي مقابله با اين جنايت ها وجود ندارد بلكه اين اعمال شيطاني با حمايت آنها صورت مي‌گيرد.

آمريكاي جنايتكار و صهيونيست‌ها كه توان رويارويي مستقيم با موج بيداري مسلمانان و غيرمسلمانان را از دست داده‌اند، بر افروختن جنگ ميان اديان رسمي و غيررسمي جهان و حرمت‌زدايي از اديان و نواميس فكري و مذهبي را به عنوان سياست راهبردي در دستور كار قرار داده‌اند وليكن دشمنان بايد بدانند كه پيامبر گرامي اسلام(ص) جان جانان مسلمانان بوده و در صورت نياز، همه هستي مسلمانان در راه پاسداشت حرمت او هزينه خواهد شد و به تعبير رهبر فقيد انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره)، چنانچه آمريكاي جنايتكار و صهيونيست‌ها بخواهند به دين مسلمانان هجمه نمايند مسلمين جهان به ويژه امت اسلامي ايران(درسايه زعامت ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت‌الله‌العظمي خامنه‌اي) به تمامي دنياي آنها خواهند تاخت.

محمدصالح جوكار
نماينده مردم يزد و صدوق و عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي
انتهاي پيام/س2

برچسب ها: اهانت ، جوکار ، کمیسیون ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار