عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: در پي بيداري اسلامي در بيشتر کشورهاي اسلامي پرچم آمريکا و رژيم صهيونيستي به آتش کشيده مي‌شود چرا که مسلمين جهان سفارت آمريکا را در کشور خود مظهر شيطان مي‌دانند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، سيد مرتضي نبوي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام صبح امروز (دوشنبه) در جمع اصناف و بازاريان تهران اهانت به پيامبر عظيم الشان اسلام را از طرف گروهي آمريکايي و صهيونيستي به شدت محکوم کرد.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در ابتدا با اشاره به اينکه در نزد خداوند متعال وجودي گرامي‌تر از پيامبر اعظم(ص) نيست، گفت: يقينا ضربه سنگين پروردگار متعال به اين اهانت کنندگان وارد خواهد شد چرا که ترديدي نيست خداوند از پيامبر خود که نشان دهنده راه و مسير سعادت بشر است حمايت خواهد کرد.

وي در ادامه با اشاره به اينکه چند سالي است که با نزديک شدن به حادثه 11 سپتامبر 2001 توطئه‌اي جديد از آمريکا عليه مسلمانان اتفاق مي‌افتد، افزود: قرآن سوزي توسط کشيش آمريکايي و کشيدن کاريکاتوري توهين آميز از پيامبر اسلام نمونه‌هاي ديگري بودند که نشان مي‌دهد آمريکا درحال طراحي سياستي است که بتواند از حادثه 11 سپتامبر بهانه‌اي براي تجاوزگري و لشکر کشي به خاورميانه و جهان اسلام ايجاد کند.

*مکرهاي جهان استکبار باعث آگاهي هرچه بيشتر مسلمانان مي‌شود

نبوي با اشاره به اينکه مکرهاي جهان استکبار باعث آگاهي هرچه بيشتر مسلمانان مي‌شود،‌ تصريح کرد: آمريکا در پي تسلط بر منطقه و جهان بوده و با توجه به نزديکي انتخابات در اين کشور آنها خواهان آغاز دوباره جنگ‌هاي صليبي هستند تا بتوانند بر مسلمانان جهان فشار بيشتري وارد کرده و حتي وارد جنگ شوند اما تدبيرها و مکرهاي انجام شده توسط نظام استکباري باعث بيداري مسلمانان جهان شده چرا که مي‌بينيم با فاصله گرفتن از انقلاب اسلامي ايران در سال 57 نهضت از نظام سلطه بيش از پيش گسترش يافته است.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با تشريح تسخير لانه جاسوسي در سال 57 در کشورمان و با تجمعات صورت گرفته چند روز اخير در بيشتر کشورهاي اسلامي در مقابل سفارت آمريکا افزود: امام خميني (ره) تسخير لانه جاسوسي در سال 57 را انقلابي بزرگتر از انقلاب اول ناميد چرا که هدف امام(ره) وقوع يک انقلاب جهاني و زمينه ساز ظهور عدالت گستر جهاني بود.

*منشا بدبختي کشورها طاغوت،‌ منطقه رژيم صهيونيستي و جهان آمريکاي جنايت‌کار است

وي ادامه داد: امام خميني(ره) منشا بدبختي کشورها را طاغوت،‌ منطقه را رژيم صهيونيستي و جهان را آمريکاي جنايت‌کار مي‌دانست لذا امروز نيز مي‌بينيم که در پي بيداري اسلامي در بيشتر کشورهاي مسلمان پرچم آمريکا و رژيم صهيونيستي به آتش کشيده مي‌شود چرا که مسلمين جهان سفارت آمريکا را در کشور خود مظهر شيطان مي‌دانند.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه گفت: نظام استکباري در پي خاموش کردن نور اسلام است اما خداوند متعال نخواهد گذاشت اين نور کمرنگ شود و يا حساسيت مسلمانان نسبت به پيامبرشان کاسته شود لذا مي‌بينيم که فرهنگ اسلامي نه تنها در ايران بلکه در بسياري از کشورهاي اسلامي وجود دارد.

نبوي با مقايسه استقامت مسلمانان صدر اسلام با شرايط فعلي افزود: همانطور که در صدر اسلام مسلمانان مقاومت‌ها و پايداري‌هاي بسياري از خود نشان دادند تا آن نهال امروز به درختي تنومند تبديل شود امروز نيز به فضل خداوند و استقامت و پايداري مسلمين جهان از اين توطئه‌ها و نيرنگ‌هاي دشمنان اسلام با موفقيت عبور خواهيم کرد.

وي با اشاره به اينکه امروز آمريکا و رژيم غاصب صهيونيستي در منطقه متحمل شکست‌هاي بسياري شده‌اند، تصريح کرد: پيروزي حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه عليه رژيم جعلي صهيونيستي و پيروزي‌هاي نيروهاي مقاومت حماس و امروز نيز موفقيت‌هاي سوريه به عنوان خط مقدم مقاومت و پايداري در منطقه که با تمام امکانات و ابزارهاي سلطه خود نتوانستند اين کشور را از پاي درآوردند شکست‌هاي بزرگي براي جبهه استکبار محسوب مي‌شود.

*اذعان آمريکا به عدم منزوي شدن ايران در منطقه

نبوي با اشاره به برگزاري موفق اجلاس عدم تعهد در کشورمان افزود: برگزاري اجلاس غير متعهدها در کشورمان يک موفقيت بسيار چشمگير بود چرا که شاهد بوديم يک رئيس جمهور جديد و انقلابي (مرسي) به جاي نامبارک وارد ايران اسلامي شد هر چند با کشورمان اختلاف نظرهايي داشت اما همين مسئله باعث شد تا آمريکا و ديگر متحدانش در اين امر اذعان داشته باشند که امروز نه تنها ايران منزوي نيست بلکه اين جبهه سلطه واستکبار است که در جهان منزوي شده است.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در پايان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامي ايران همچون چراغي است که هر روز روشنايي آن بيشتر شده و هرکس بخواهد آن را خاموش کند خواهد سوخت لذا اين انقلاب به سوي ايجاد نظم نوين عادلانه در جهان و به نفع تمام کشورها پيش خواهد رفت.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مسلمانان ، آمریکا ، شیطان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار