جبهه جوانان ايران امروز در اعتراض نسبت به ساخت و انتشار فيلم موهن به ساحت پيامبر(ص) در بيانيه‌اي عنوان کرد: توطئه‌های وقیحانه و شیطاني استکبار جهاني باعث به انزوا رفتن اسلام و منفعل شدن مسلمانان نخواهد شد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جبهه جوانان ايران امروز طي بيانيه‌اي در محکوميت ساخت و انتشار فيلم موهن به ساحت مقدس پيامبر اکرم (ص) از ملت‌هاي بيدار و مسلمان خواست در برابر اهانت مستکبرين به مقدسات اسلامي سکوت نکنند.

بيانيه مذکور به شرح  زير است:

به نام خدا

"محمد رسول الله و الذین معه و اشداء علی الکفار رحماء بینهم "     (فتح/29)


بار دیگر استکبار جهانی و ایادی صهیونیست آنان با حمایت مذبوحانه و پنهانی خود اقدام به ساخت فیلم موهن و غیر اخلاقی نسبت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی کرده است.

تکرار چنین توطئه‌های وقیحانه و شیطانی نه تنها باعث به انزوا رفتن اسلام و منفعل شدن مسلمانان نخواهد شد، بلکه با نمایان شدن منویات و خبائث درونی و قلبی دین ستیزانه‌ی گردانندگان رذیل این سناریوها، موجبات بیداری اسلامی در میان ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان فراهم خواهد شد.

لذا جبهه جوانان ایران امروز ضمن محکوم کردن این اقدام موهن و غیرانسانی به زندگی وشخصیت بی نظیر دُرّ یکتای عالم خلقت حضرت محمد(ص)، از تمامی ملت‌ها جهان و وجدان‌های بیدار می‌خواهد که در برابر اهانات به مقدسات و اعتقادات ادیان الهی و بی‌حرمتی به احساسات پاک انسانی سکوت ننمایند. 
            
انتهاي پيام/


برچسب ها: بیانیه ، پیامبر ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار