فرماندار همدان ازساخت 5 مدرسه قرآني در نواحي شهرستان همدان و قهاوند خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان حسن قهرمانی مطلق گفت : به جز18 طرح آموزشي اجرا شده ی اداره نوسازي مدارس در آغاز سال تحصيلي جديد 36 کلاس با تجهيزات کامل براي دانش آموزان هنرستاني مورد استفاده قرار مي گيرد .
قهرماني مطلق اجراي برنامه هاي فر هنگي و مذهبي در طول سال تحصيلي را عاملي موثردر پويايي اشتياق دانش آموزان به درس دانست و بر برپايي نماز جماعت در تمام مدارس تاکيد کرد.
وي توهين به پيغمبر را توهين به تمام مردم دنيا و اديان الهي دانست و گفت : امريکا با نمايش چنين فيلم هايي موهن قصد تخريب افکار مردم دنيا نسبت به اسلام را داشت که خيزش و خروش مردم مسلمان در سراسر جهان سبب تامل تفکرات ديگر ملل و اديان درمتن شيواي اسلام شده است .
حسن قهرماني مطلق اجراي نقشه هاي پوچ در جنگ فرهنگي و ديني ا نشان از دست پاچگي امريکا در افول  و نابودي در منظر جهاني دانست وافزود: موج عظيم اسلام خواهي در دنيا وحتي در قلب امريکا رو به گسترش است.
وي ازآمادگي کامل براي آغاز سال تحصيلي همراه با تغيير سيستم آموزشي کشور و ساماندهي زير ساخت هاي لازم آموزشي خبر داد و گفت : زير ساخت هاي لازم ،نيروي انساني و کتاب مقاطع مختلف تامين و آماده ارائه مي باشد.
فرماندار همدان گفت: تغيير سيستم آموزشي کشور سبب ساماندهي و ثبت نام يک پارچه ي دانش آموزان و آمادگي کامل براي آغاز سال تحصيلي شده است .
قهرمانی مطلق افزود : مقايسه قبولي دانش آموزان شهرستان همدان در کنکور سراسري از نظر کمي و کيفي ونوع قبولي در دانشگاه مي تواند در برنامه ريزي تحصيلي آتي اين شورا موثر باشد./ع
برچسب ها: آغاز ، مدرسه ، قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.