مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان اعلام کرد: در راستای افزایش سطح علمی و آشنایی بیشتر مخاطبان با سدها و تاسیسات واماکن آبی در 6 ماه نخست امسال بیش از 300 نفر از سدها ، تاسیسات و اماکن آبی استان گلستان دیدن کردند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران گرگان، ایرج حیدریان در ادامه افزود: از سدهای بازدید شده می توان به سد وشمگیر،سد کبودوال،سد بوستان،سد گلستان،سد و شبکه زرینگل اشاره کرد و همچنین بازدید از ایستگاه تبخیر سنجی زیارت،ایستگاه هیدرومتری اراز کوسه،ایستگاه هیدرومتری سوسرا،ایستگاه آبسنجی نهار خوران و ایستگاه پیزومتری سد وشمگیر از جمله بخش های تاسیسات و اماکن آبی شرکت آب منطقه ایی در استان بود که توسط علاقمندان صورت پذیرفت.

وی با اشاره به این که عمده بازدیدها توسط دانشجویان صورت گرفته، تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه های استان گلستان و استان های همجوار بیشترین بازدید را از سد های وشمگیر و سد کبودوال به تعدادبیش از 90 نفر و 60 نفر داشتند.

حیدریان در پایان افزود : همچنین دو دوره تخصصی نجات در سیلاب در مسیر رودخانه گرگانرود و سد وشمگیر و سد نومل در 6 ماه نخست امسال توسط جمعیت هلال احمر استان گلستان و باهمکاری شرکت آب منطقه ایی استان گلستان برگزار شده است./ع

برچسب ها: آب ، فاظلاب ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.