چهارمين جشنواره موسيقي مقاومت ديروز 27 شهريور ماه در تالار رودكي با حضور جمعي از هنرمندان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، چهارمين جشنواره موسيقي مقاومت شب گذشته  در تالار رودكي افتتاح شد و تا تاريخ 31 شهريور در كرمانشاه ادامه دارد.
اين مراسم در ابتدا با تلاوت آياتي از قرآن و خوانده شدن سرود ملي آغاز شد.
و در ادامه مراسم آقاي ميرزماني رئيس جشنواره موسيقي مقاومت سخنراني را در خصوص جسارتي كه به ساحت مقدس پيامبر گرامي اسلام شده و همچنين در خصوص برنامه كامل اين جشنواره انجام دادند.
گفتني است بعد از اتمام سخنراني آقاي ميرزماني رئيس جشنواره موسيقي مقاومت گروه سرود حنانه با سرپرستي و رهبري خانم كاتوزيان، سروده هايي از نواحي مختلف كشور در خصوص دفاع مقدس را در تالار وحدت طنين انداز كردند.
شايان ذكر است وزير ارشاد هم در اين مراسم سخنراني را در خصوص موسيقي مقاومت انجام داد كه در اين سخنراني دكتر حسيني معتقد بود كه هنر روحيه‌ي پايداري و صبر و استقامت را در مردم تقويت مي‌كند و همچنين اشعاري را هم به مناسبت بزرگداشت شهريار در تالار وحدت خواندند.
در پايان برنامه هم گروه بيدل به خوانندگي و سرپرستي حسام الدين سراج روي سن آمدند گروه بيدل داراي 9 عضو است كه نوازندگي اين گروه را هم محمود فرهمند (تمبك) داود ورزيده (ني) كوروش بابايي (كمانچه) شهرام ميرجلالي (عود) رامين كاكاوند (سه تار) بهرام خاني (تار) سورنا صغاتي (سنتور) و منصور اطيابي (دف) برعهده داشتند.
لازم به ذكر است موسس گروه بيدل هم مرحوم ذوالفنون بوده اند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار