مهاجم سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس مريض است و بايد درمان شود.

پايان رأفت در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: پرسپوليس مريض است و بايد درمان شود مقابل نفت تهران بازيكنان پرسپوليس  سعي مي كردند خوب باشند اما نتوانستند كاري انجام دهند چون تنوع تاكتيكي نداشتند.

پرسپوليس در اين ديدار مدام از سمت راست خودش فشار مي آورد اما مربي نفت هم با هوش است و راه نفوذ آنها را بست اما اگر از چند جهت فشار مي آوردند، مي توانستند نتيجه بگيرند همه ديدند كه با اين شرايط پرسپوليس مقابل نفت تهران حتي يك موقعيت هم به دست نياورد.

وي افزود: در حال حاضر فشار بسيار زيادي روي باشگاه ، مربي و بازيكنان پرسپوليس است هزينه هنگفتي براي اين تيم شده و نتيجه نگرفته اند هواداران هم خيلي كم شده اند اما همان طرفداراني هم كه به استاديوم  مي آيند هم تحمل باخت و مساوي  تيم را ندارند پرسپوليس باشگاه كوچكي نيست و مدير عامل و بزرگ تر دارد و بايد تدبيري در نظر بگيرند تا از اين شرايط خارج شوند چرا كه در غير اين صورت آينده بسيار بدي در انتظار تيم خواهد بود.
 
او درادامه گفت:  فكر مي كنم فرصت كافي به ژوزه داده اند اما باز هم بايد به او فرصت بدهند چون مربي بزرگي است به حرف ژوزه گوش مي كنند چون هزينه زيادي براي جذب او شده و همه بايد كمكش كنند تا موفق شوند بايد از ژوزه حمايت شود و بازيكنان هم تلاش كنند و حرف گوش كنند تا نتيجه بگيرند.
 
رافت در پايان گفت:  به نظرم 2 بازي ديگر به ژوزه فرصت بدهند و اگر نتوانست نتيجه بگيرد،‌ بايد او را عوض كنند چون يك چهارم از بازيها  مي گذرد و بايد به تيم شوك داده شود در اين شرايط بهترين شخص حميد استيلي است، رويانيان و هواداران به استيلي اعتماد كنند و از او حمايت كنند چون مي توانند اين تيم را جمع كنند./مح
برچسب ها: مهاجم ، استیلی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار